کد خبر: 815399
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
مدیرکل بنیاد شهید و امورجانبازان خوزستان خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان خوزستان از وجود 7 هزار و 800 جانباز اعصاب و روان در استان خبر داد.

رضا فرجیان اظهار کرد: طی سه ماه گذشته استاندار خوزستان سه بار برای رفع مشکلات جانبازان از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان و جانبازان قطع نخاعی بازدید کرد و جلسه مشترک برگزار شد.

وی ادامه داد: تاکنون استاندار خوزستان بیش از 50 مورد نیز با خانواده شهدا و جانبازان از نزدیک دیدار داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان خوزستان توضیح داد: در بیمارستان روانپزشکی بوستان اهواز، 125 تخت وجود دارد که 65 جانباز اعصاب و روان استان در این مرکز بستری و درمان هستند.

فرجیان با بیان اینکه در استان خوزستان 7 هزار و 800 جانباز اعصاب و روان وجود دارد، گفت: این افراد به صورت روزانه در این بیمارستان آزمایش‌های لازم را انجام می‌دهند، تعدادی از این افراد در بخش حاد و تعدادی در بخش مضمن و تعدادی دیگر در بخش روزانه بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی برای این افراد تعیین شده است که از صبح تا بعد از ظهر در این کارگاه‌ها مشغول هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان خوزستان با اشاره به دیداری که در روز عید سعید فطر با جانبازان انجام شد، تشریح کرد: در این دیدار قول‌های مساعدی برای برطرف شدن مشکلات آنها داده شد که تامین هزینه خرید یک دستگاه رادیولوژی از محل اعتبارات، از مهم‌ترین وعده‌ها بوده است.

وی ادامه داد: برای افزایش رفاه حال جانبازان با همکاری تعدادی از دستگاهای اجرایی، صد نفر از جانبازان قطع نخاعی به منظور سفر زیارتی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد که علاوه بر آن، 46 جانباز روشندل با همسرانشان در این سفر نیز حضور خواهند داشت.

فرجیان با بیان اینکه 70 نفر از جانبازان حاد شیمیایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، گفت: 165 نفر از جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان با تقبل هزینه توسط استانداری نیز به مشهد مقدس مشرف خواهند شد.

این مسئول عنوان کرد: براساس هماهنگی که با شهرداری کلانشهر اهواز صورت گرفته است، مقرر شده در بیمارستان فضای سبز احداث شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر