کد خبر: 815167
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
همزمان با سراسر کشور
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور اولین مرحله از راهیان نور با اعزام 250 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان اردبیل با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه حضرت عباس (ع) و بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش جوان از اردبیل، احمد ناصری در مراسم بدرقه دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار کرد: سال گذشته 12 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از مقاطع تحصیلی متوسطه سطح استان به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند که امسال نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول راهیان نور با اعزام دانش‌آموزان دختر در مهر ماه سال‌جاری آغاز شد، تصریح کرد: ادامه این مرحله از اعزام دانش‌آموزان پسر از اواسط آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود که در نهایت مرحله دوم راهیان نور از اسفندماه سال 95 با اعزام دانش‌آموزان پسر و دختر از مقاطع تحصیلی متوسطه از نواحی و مناطق مختلف سطح استان آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در طول سال 13 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان در سال 95 به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور با فرهنگ دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

ناصری با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس در جنگ تحمیلی بیان کرد: دانش‌آموزان با هدف آگاه‌سازی و آشنایی با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر