کد خبر: 814913
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
آیین ساخت هشت مدرسه در بخش غیزانیه اهواز و یک مدرسه در کوی فدک زرگان اهواز، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه ها در جمع اهالی بخش غیزانیه اهواز گفت: استان خوزستان مشکلات عمده ای دارد و تمامی مناطق حاشیه ای استان نیازمند توجه ویژه است.

غلامرضا شریعتی افزود: همچنین بحث آب و فاضلاب از مشکلات عمده خوزستان است که از راه های مختلف و سطح ملی پیگیری شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف خوزستان تمامی دستگاه های اجرایی را بسیج کرده و نظارت دقیقی نیز بر روند اجرای پروژه ها داریم.

شریعتی همچنین گفت: با اجرای طرح آبرسانی غدیر مشکل تامین آب 25 شهرستان برطرف می شود اما اجرای این طرح نیازمند زمان و تامین به موقع اعتبار است.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم در حوزه زیرساخت های کوتاه مدت عملکرد خوبی داشته باشیم اما زیرساخت های آموزش و پرورش بلند مدت بوده و نیازمند برنامه ریزی دقیق تر است.

استاندار خوزستان یادآور شد: توجه به زیرساخت های آموزش و پرورش نیازمند نظام برنامه ریزی دراز مدت است اما یک سری کارهای درازمدت است که در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده است.

این مدرسه جزو 28 مدرسه ای است که در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی خوزستان در شهرهای اهواز، باوی و کارون قرار است احداث شود.

قرار است 28 مدرسه در مناطق محروم شهرستان های اهواز، باوی،کارون و با اعتبار 240 میلیارد ریال در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار احداث شود.

بخش غیزانیه در 45 کیلومتری شرق اهواز در مسیر جاده اهواز- ماهشهر واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر