کد خبر: 812834
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
فرمانده تیپ 40 ارتش:
فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: دشمن اگر بخواهد کم عقلی کند و به سمت جمهوری اسلامی ایران تعرضی داشته باشد قطعاً بدون اینکه دستش را روی ماشه گذاشته باشد با خاک یکسانش خواهیم کرد.

به گزارش جوان از اردبیل، امیرمحمد مختاری‌فر در مراسم رژه نیروهای مقدس در آغازین روز هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اردبیل اظهار کرد: در کنار ملت با بصیر ایران و با اطاعت محض از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح امروز با نشاط و سرزندگی تمام آماده دفاع از این مرز و بوم هستند و از هیچ ابرقدرتی نیز هراسی ندارند.

وی با بیان اینکه دیگر قدرت‌نمایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دول غرب و شرق برای این ملت پشیزی ارزش ندارد، افزود: اگر این قدرت‌های پوشالی توان داشتند امروز در کنار مدیریت داخلی خودشان در خاورمیانه و در باتلاق تعرض‌ها و جنگ‌های مستقیم با کشورهای مختلف گرفتار نمی‌آمدند.

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: دشمن اگر بخواهد کم عقلی کند و به سمت جمهوری اسلامی ایران تعرضی داشته باشد قطعاً بدون اینکه دستش را روی ماشه گذاشته باشد با خاک یکسانش خواهیم کرد.

مختاری‌فر با بیان اینکه دشمنان ما همچون طبل توخالی فقط هیاهو به پا می‌کنند و هیچ رفتار منطقی و عقلانی را نمی‌توان از آنها سراغ گرفت، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما به قدری آماده هستند که اگر دشمن بخواهد دست به ماشه سلاح بگذارد آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی به برگزاری رژه نیروهای مسلح در میدان ارتش با اقتدار کامل و نمایشی از قدرت و صلابت نیروهای مسلح در دفاع از این کیان و مرز و بوم اشاره کرد و افزود: کلیه نیروهای مسلح از ارتش قهرمان گرفته تا سپاه باصلابت، نیروهای انتظامی افتخارآفرین، مرزبانی بیدار و بسیج همیشه در صحنه  امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با رژه خود قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند تا مسؤولان و خانواده‌های شهدا و آحاد مردم بدانند که نیروهای مسلح با تبعیت از فرماندهی کل قوا لحظه‌ای از دفاع جانانه از این مرز و بوم غفلت نکردند.

فرمانده تیپ 40 ارتش افزود: به برکت خون شهدا و ولایت‌مداری امروز کشور ما در اوج امنیت و آرامش است و نیروهای مسلح با ساز و برگ نظامی و تجهیزات کامل قدرت داخلی و توانمندی برون‌مرزی خود را در صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشتند تا همه بدانند که هیچ تهدیدی نمی‌تواند ملت ایران را به واهمه و هراس وادار کند.

مختاری‌فر یادآور شد: امروز دلیرمردان این کشور صدها کیلومتر آن طرف مرزها دست به رشادتی بی‌نظیر زدند تا امنیت پایدار این نظام را حفظ و صیانت کرده و اجازه دخالت بیگانگان را در منطقه ندهند.

بر اساس این گزارش، در آغازین روز هفته دفاع مقدس در کنار رژه نیروهای مسلح با تمام ادوات، تجهیزات و ساز و برگ نظامی و قدرت‌نمایی این نیروها سرودهای حماسی نیز ازسوی نیروهای مسلح اجرا شد تا در سالگرد حمله صدام ملعون به کشور و آغاز جنگ تحمیلی روحیه مقاومت ملت ایران به نمایش گذاشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر