کد خبر: 811707
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مسئول برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان گفت: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان به صورت متمرکز از 25 شهریور به مدت پنج روز در سه تالار اهواز برگزار می شود.

حسین محمدی درباره این جشنواره اظهارکرد: پنجشنبه آغاز رسمی جشنواره در سه تالار آیینه ، آفتاب و پلاتو استاد حیاتی در اهواز است و زنگ آغاز آن توسط هنرمندان تئاتر پیشکسوت خوزستانی در تالار آفتاب به صدا درمی آید.

وی افزود: در مرحله نخست فراخوان جشنواره 44 اثر به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره رسید و هیات بازبینی متشکل از مهرداد بهراد، آرش سهرابی و سیاوش طیب طاهر آنها را بررسی کردند که از بین آنها 12 اثر به مرحله دوم راه یافت.

مسئول برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان توضیح داد: در مرحله دوم بازبینی نیز 9اثر شامل سه نمایش از اهواز، 2 نمایش از بهبهان، یک نمایش از دزفول، یک نمایش از بندرامام خمینی(ره)، یک نمایش از خرمشهر و یک نمایش از آبادان به مرحله پایانی جشنواره رسیدند.

وی گفت: با توجه به اینکه برگزاری نیمه متمرکز این جشنواره در پارسال نتیجه خوبی نداشت، امسال جشنواره به صورت متمرکز در اهواز برگزار می شود.

محمدی افزود: پارسال جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اما امسال این اداره کل به هنرمندان تئاتر خوزستان اعتماد کرد و آن را به هنرمندان سپرده است.

آیین پایانی و پنجمین روز این جشنواره 29 شهریور 95 ساعت 18در تالار نفت اهواز برگزار می شود.

همچنین در همه روزهای جشنواره کارگاه های آموزشی ساعت 10 در پلاتو استاد لاریان و جلسات نقد و بررسی ساعت 22 در کافه تئاتر برگزار می شود.

داوری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان را آرش دادگر، مهران امام بخش و وحید لک بر عهده دارند و کارشناسی جلسات نقد و بررسی این دوره از جشنواره را محمد شعله سردی انجام می دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر