کد خبر: 809448
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
معاون توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان در جمع مسئولین محلی حاجی آباد هرمزگان :
پروژه های آموزشی شهرستان حاجی آباد با حضور مسئولین محلی این شهرستان افتتاح شد .

 معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان درآیین بهره برداری از پروژه های حاجی آباد گفت : تعداد ۷۷پروژه در هفته دولت سال ۹۵به بهره برداری رسیده است که سهم حاجی اباد از این ۷۷پروژه ،تعداد ۱۹پروژه می باشد.

قاسم بهمن زاده خاطرنشان کرد: استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس به عنوان مهمترین برنامه در دستور کار قراردارد و بحمدالله سازمان نوسازی مدارس کشور بر اجرای آن مصمم است .

این مقام مسوول افزود : در مدت سه سال و نیم دولت تدبیر و امید ،تعداد ۱۴۴۶کلاس درس با زیربنای ۱۹۳۷۱۰متر مربع در قالب ۳۳۷پروژه ، اجرا و تحویل ادارات آموزش و پرورش در شهرستانهای استان شده است .

وی اضافه کرد:در شهرستان حاجی اباد در هفته دولت 19 پروژه آموزشی در قالب 137کلاس درس با زیر بنای 22132متر مربع و اعتباری بالغ بر 25میلیارد و 710میلیون ریال   در این شهرستان به بهره برداری رسید .

وی تصریح کرد:با اتمام استاندارد سازی سیستم گرمایشی 19آموزشگاه شهر حاجی آباد سیستم گرمایشی مدارس شهر حاجی آباد استاندارد سازی شد .

در ادامه اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد از خدمات اداره کل نوسازی تشکرکرد و گفت : عدم وجود سیستم گرمایشی استاندارد و با ایمنی بالا مهمترین دغدغه اولیاء دانش آموزان در فصل زمستان می باشدکه  با لطف ایزدمنان و همکاری و تلاش های خوب مجموعه اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان بیش از ۲۴۰دستگاه بخاری تابشی در مدارس این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

گفتنی است پروژه های افتتاح شده شهرستان حاجی آباد به شرح ذیل می باشد :

1-     استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدرسه آیت الله خامنه ای : این فضای آموزشی 1782متر مربع زیر بنا دارد و دارای 9کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه یک میلیارد و 60میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری شعله سوز آفرین کرمان این طرح را اجرا کرده است .

2-     استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدرسه آینده سازان : این فضای آموزشی 1950متر مربع زیر بنا دارد و دارای 9کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه یک میلیارد و 60میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری شعله سوز آفرین کرمان این طرح را اجرا کرده است .

3-     استاندارد سازی سیستم گرمایشی هنرستان شهید حقانی  : این فضای آموزشی 2461متر مربع زیر بنا دارد و دارای 6کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه یک میلیارد و 850میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری بنا بام بانژ این طرح را اجرا کرده است .

4-     استاندارد سازی سیستم گرمایش دبستان استقلال حاجی آباد : این فضای آموزشی 867متر مربع زیر بنا دارد و دارای 9کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 800میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوند نمای  کرمان این طرح را اجرا کرده است .

5-     استاندارد سازی سیستم گرمایش دبستان راشد مرندی : این فضای آموزشی 1115متر مربع زیر بنا دارد و دارای 7کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 850میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوند نمای کرمان این طرح را اجرا کرده است .

6-      استاندارد سازی سیستم گرمایش مدرسه پروین اعتصامی  : این فضای آموزشی 844متر مربع زیر بنا دارد و دارای 8کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 500میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوند نمای کرمان این طرح را اجرا کرده است .

7-     استاندارد سازی سیستم گرمایش مدرسه نمونه حضرت فاطمه(س) : این فضای آموزشی 2024متر مربع زیر بنا دارد و دارای 8کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 900میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوندنمای  کرمان این طرح را اجرا کرده است .

8-     استاندارد سازی سیستم گرمایش مرکزی استثنایی تلاش : این فضای آموزشی 764متر مربع زیر بنا دارد و دارای 5کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 350میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری تهویه آفرینان پارسیان  این طرح را اجرا کرده است .

9-     استاندارد سازی سیستم گرمایش مرکزی دبستان آزادگان  : این فضای آموزشی 590متر مربع زیر بنا دارد و دارای 7کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 560میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری تهویه آفرینان پارسیان  این طرح را اجرا کرده است .

10- استاندارد سازی سیستم گرمایش مرکزی دبستان شاهد حاجی آباد   : این فضای آموزشی 1951متر مربع زیر بنا دارد و دارای 12کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 860میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری گوهر بنای بندر  این طرح را اجرا کرده است .

11- استاندارد سازی سیستم گرمایش مرکزی شبانه روزی نجمیه : این فضای آموزشی 1155متر مربع زیر بنا دارد و دارای 6کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه یک میلیارد و 400میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری تهویه آرای کویر  این طرح را اجرا کرده است .

12- استاندارد سازی سیستم گرمایش مرکزی مدرسه سروش  : این فضای آموزشی 973متر مربع زیر بنا دارد و دارای 6کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 800میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری گوهر بنای بندر   این طرح را اجرا کرده است .

13- استاندارد سازی سیستم گرمایش هنرستان اقتدار بختیاری : این فضای آموزشی 990متر مربع زیر بنا دارد و دارای 12کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 950میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوند نمای کرمان  این طرح را اجرا کرده است .

14- استاندارد سازی سیستم گرمایش هنرستان دارالفنون  : این فضای آموزشی 1849متر مربع زیر بنا دارد و دارای 5کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 950میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری دماوند نمای کرمان  این طرح را اجرا کرده است .

15- استاندارد سازی سیستم گرمایشی متوسطه دوره اول آسیه  : این فضای آموزشی 1360متر مربع زیر بنا دارد و دارای 7کلاس درس می باشد اعتبار این پروژه 920میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی تامین گردید . شرکت پیمانکاری تهویه ارای کویر  این طرح را اجرا کرده است .

16-دبستان سه کلاسه گشاب : این پروژه 168متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات استانی  احداث شد . شرکت پیمانکاری شقایق گستر بندر  این پروژه را اجرا کرده است .

17-مقاوم سازی دبستان سید جمال سرچاهان :  این پروژه 331متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 200میلیون ریال از محل اعتبارات ملی احداث شد . شرکت پیمانکاری زنگارد گوده بتن این پروژه را اجرا کرده است .

18-مقاوم سازی دبستان 22بهمن فارغان  :  این پروژه 399متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شد . شرکت پیمانکاری زاگرس بنای بندر  این پروژه را اجرا کرده است .

19- مقاوم سازی دبستان شهید شهبازی احمدی:  این پروژه 559متر مربع زیر بنا دارد که با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 200میلیون ریال از محل اعتبارات ملی احداث شد . شرکت پیمانکاری زنگارد گوده بتن این پروژه را اجرا کرده است

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر