کد خبر: 807693
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان خبر داد:
علی رنجبری، دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان ضمن بیان اینکه خیرین هرمزگانی مصمم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در حوزه ورزش هستند گفت: هم اکنون 16 پروژه در هرمزگان در حال ساخت است.

علی رنجبری با بیان اینکه ایجاد زمین‌های ورزش محله‌ای در هرمزگان با نگاه ایجاد و یا تکمیل سالن‌های ورزشی در روستاها یکی از عمده‌ترین اقدامات خیرین این استان است، افزود: در مناطق مختلف روستایی شاهد وجود پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمامی هستیم که در صورت همکاری با خیرین امکان تکمیل سریع‌تر آنها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 16 پروژه ورزشی و تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان امضا شده اظهار داشت: شمار دیگری از خیرین استان نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند که در حال ارزیابی پروژه‌ها برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری هستیم.

دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان تصریح کرد: سالن‌های ورزشی روستایی علاوه بر کاربری ورزشی، استفاده‌های متنوع بسیاری دارد که می‌توان با تکمیل آنها برای برگزاری مراسم و مناسبت‌های اجتماعی، برنامه‌های ویژه بانوان، دپوی موقت محصولات کشاورزی و حتی در زمان بروز زلزله و یا سیل در مناطق روستایی نیز از آنها استفاده موقت داشت.

رنجبر گفت: با ساخت این فضاهای ورزشی، روحیه نشاط و امید در مناطق روستایی تقویت و جوانان بسیاری از محرومیت ناشی از نبود مکان مناسب ورزشی رهایی می‌یابند و زمینه گرایش به ورزش نیز در روستاها که بستری برای رشد سالم نسل جوان جامعه است، فراهم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر