کد خبر: 806983
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
استاندار بوشهر ازبرگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شکل اینترنتی و حضوری دراستان بوشهرخبر داد .
استاندار بوشهر ازبرگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شکل اینترنتی و حضوری دراستان بوشهرخبر داد . دکتر مصطفی سالاری در نشست هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان بوشهر با بیان اینکه اهمیت اجرای این طرح برای همگان روشن و مشخص است اظهار داشت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای برنامه‌ریزی در عرصه ملی و برش استانی، شهری و روستایی جایگاه مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه آمار جمعیت و وضعیت مناطق مختلف در برنامه‌ریزی مهم و موثر است افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن مشارکت حداکثری داشته باشند تا اجرای این طرح به نحو مطلوب و با کیفیت بالا اجرا شود.
 استاندار بوشهر با اشاره به اینکه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن بصورت اینترنتی اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در استان بوشهر دررده‌های بالای کشور قرار دارد پیش بینی می‌شود مشارکت مردم در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن از طریق روش خود تکمیلی خانوارها بصورت اینترنت بیش از 40 درصد باشد.
 دکترسالاری با بیان اینکه دهیاران و مسئولان خانه‌های بهداشت نقش مهمی در اجرای مطلوب طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارند گفت: در اجرای این طرح مشارکت جدی مسئولان خانه بهداشت روستایی و دهیاران باید مورد توجه قرار داشته باشد.
 وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با هماهنگی که در استان بوشهر وجود دارد طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به نحو مطلوب اجرا شود گفت: با توجه به آشنایی مردم استان با اینترت پیش بینی می‌شود طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن با مشارکت حداکثری از طریق خود تکمیلی اجرا شود.
 استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم شهرداران در اجرای این طرح گفت: برای اجرای طرح خود تکمیلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن، شهرداران زمینه فراهم شدن رایانه با خط اینترنتی در مکان‌های مختلف شهری فراهم کنند.
 دکترسالاری با تاکید بر مشارکت صدا و سیما در اطلاع رسانی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود: در تسریع و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های ذیربط  دراجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کمیته اطلاع رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان بوشهر تشکیل می‌شود و محتوای تبلیغی این طرح از این کمیته ارائه می‌شود.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر