کد خبر: 805445
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
در نیر انجام شد
تیم فوتبال نفت تهران با تعطیل شدن لیگ برتر اردوی آماده‌سازی خود را در شهرستان نیر در استان اردبیل آغاز کرد که این تمرینات به دلیل حضور علی دایی با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

به گزارش جوان از اردبیل، یاران دایی در ورزشگاه تختی نیر تمرینات سبکی را پشت سر گذاشتند تا تیم فوتبال نفت تهران که به سرمربیگری علی دایی از پریروز وارد استان اردبیل شدند، بتوانند در مدت چند روز حضورشان در این استان در دو بخش صبح و عصر تمریناتشان را پیگیری کنند.

سرمربی نفت تهران با اشاره به اینکه اولین تمرین تیم به مدت 90 دقیقه برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده تمرینات به کارهای هوازی و بدنسازی اختصاص داشت.

علی دایی که ناظر تمرین شاگردانش بود، تصریح کرد: تعطیلات لیگ برتر فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم برای حضور قدرتمند در برابر حریفان است.

وی که زادگاه خود را جهت آماده‌سازی تیم خود انتخاب کرده است، گفت: بازیکنان از روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تا جمعه هفته آینده به مدت 10 روز تمرینات فشرده دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: استان اردبیل به خاطر داشتن آب و هوای مناسب و ارتفاع از سطح دریا بهترین گزینه برای اردوی تیم‌های فوتبال است.

دایی از استقبال پرشور مردم اردبیل در هنگام ورود به استان اردبیل و شهرستان سرعین تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: مردم اردبیل همیشه به من لطف داشتند و من به عشق همین مردم سال‌ها توپ زدم و الان هم باز به عشق مردم در فوتبال هستم.

تیم نفت تهران با سرمربیگری علی دایی تا پنجم شهریورماه در اردبیل، سرعین و نیر اردوها و تمریناتشان را پیگیری می‌کنند که در نوبت صبح کار با وزنه، تمرین هوازی، تنیس و فوتبال را انجام می‌دهند و در نوبت عصر نیز تمرینات در ورزشگاه تختی نیر برگزار می‌شود.

تیم نفت تهران شنبه آینده بازی دوستانه‌ای را در استادیوم تختی اردبیل برگزار کرده و بازی دوم این تیم نیز سه‌شنبه دوم شهریورماه در اردبیل برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر