کد خبر: 802997
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام شد؛
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از مذاکره با یک هلدینگ اقتصادی و سرمایه گذاری از کشور ترکیه در زمینه توسعه زیر ساختی در صنعت گردشگری و تولیدی استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، قربان میرزایی با اشاره به دیدارش با فیرات ایلماز مدیرعامل هلدینگ  اقتصادی و سرمایه گذاری mafinvest  ترکیه، گفت: تلاش داریم با برقراری تعاملات سازنده از ظرفیتهای شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی در جهت پروژه های زیرساختی سازمان در استان بهترین بهره را ببریم.

وی در خصوص ظرفیتهای سرمایه گذاری در استان افزود: ماشین آلات سبک و سنگین، خودرو، صنایع تبدیلی، تولید و راه اندازی کارخانجات مختلف از جمله حوزه های مهم سرمایه گذاری در استان به حساب می آیند که سعی داریم با بررسی های کارشناسی و پیگیری واحد بازرگانی خارجی سازمان در  این بخش ها پروژه های مشارکتی خوبی را با سرمایه گذاران ترکیه تعریف کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به بازدید این سرمایه گذاران از منطقه چالیدره اشاره و بیان کرد: صنعت گردشگری از دیگر ظرفیتهای مهم سرمایه گذاری در خراسان رضوی است چرا که شهرهای مخلف استان به ویژه شهر مشهد علاوه بر جمعیت قابل توجه خود، سالانه پذیرای زائران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و دیگر نقاط جهان هستند.

میرزایی خاطر نشان کرد: پتانسیل های فراوانی در منطقه گردشگری چالیدره به عنوان یکی از بخش های فعال و مرتبط با سازمان همیاری وجود دارد که می توان از ظرفیتهای سرمایه گذاران خارجی در جهت توسعه هرچه بیشتر آن و  کمک به افزایش جذب توریست  و رونق این صنعت در استان، استفاده کرد.

وی توجه به جذب سرمایه گذار در برنامه ها و پروژه های مختلف سازمان همیاری را حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به فعالیت گسترده سازمان به عنوان یک هلدینگ بزرگ اقتصادی شرایط و آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه های مختلف به ویژه توسعه زیرساختهای شهری وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار