کد خبر: 798968
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
فرمانده انتظامي هرمزگان خبرداد:
فرمانده انتظامي استان دراین خصوص گفت: يک باند بزرگ از قاچاقچيان کالا و ارز و کشف محموله هاي قاچاق 190 ميليارد توماني در استان شناسایی و انهدام شد.


سردار"عزيزاله ملکي" بااشاره به اجراي فرامين مقام معظم رهبري( مدظله العالي ) افزود: تدابير فرمانده ناجا و تشکيل قرارگاه مرکزي مبارزه با قاچاق ، برخورد قاطع با باندها و شبکه هاي سازمان يافته قاچاق کالا و ارز به صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصریح کرد: طي چندين ماه اقدامات اطلاعاتي ، مراقبت هاي ويژه و با تلاش هاي شبانه روزي و فعاليت بي وقفه کارکنان انتظامي استان چندين شرکت کاغذي مهم وارد کننده کالا تحت نظر اطلاعاتي قرار گرفته و يکي از شبکه هاي مهم قاچاق که با شيوه هاي مختلف از جمله جعل اسناد، اقدام به قاچاق کالا به صورت کلان مي کرد طي دو مرحله شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان افزود: در مرحله اول 11 دستگاه کانتينر حامل لوازم خانگي و ظروف قاچاق از قاچاقچيان در قالب جعل اسناد توقيف که با ادامه تحقيقات ويژه 210 دستگاه کانتينر قاچاق با محموله هاي لوازم خانگي ، ظروف شيشه اي ، اسباب بازي و لوازم خودرو شناسايي و تعداد زيادي اسناد و مدارک جعلي و پلمپ هاي غير قانوني کشف شد.

سردار ملکي تصريح کرد: تعدادي از قاچاقچيان قصد خروج از کشور را داشتند که با اقدامات به موقع ماموران انتظامي و هماهنگي و کمک موثر مراجع قضائي، 17 نفر از صاحبان محموله هاي قاچاق که حدود 190 ميليارد تومان اين محموله ارزش گذاري شده است دستگير شدند.

فرمانده انتظامي هرمزگان خاطر نشان کرد : همچنين 23 نفر از عوامل مرتبط با اين شبکه که از سازمان هاي متعدد در سطح کشور هستند، شناسايي و اقدامات قانوني از طريق مراجع قضائي و انتظامي در حال پيگيري به صورت ويژه است

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر