کد خبر: 798475
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
با حضور مدير کل روابط عمومي بنياد مسکن کشور:
جلسه آموزشي يک روزه با موضوع رابطين خبری روابط عمومي با حضور حسن رضايي مدير کل روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي ، ذاکري مدير کل بنياد مسکن استان ، عليرضا خورشيدزاده مشاور مطبوعاتي استاندار ، رکن الديني مدرس دانشگاه و کارشناس مطبوعات و ديگر کارکنان بنياد مسکن در محل سالن جلسات اين اداره کل برگزار شد.

ذاکري مدیرکل بنیادمسکن هرمزگان بااشاره به همکاری داوطلبانه همکاران با روابط خبري گفت:رابطين خبري اين پتانسيل و و توانايي را با آموزش و راهنمايي اساتيد مطبوعات و همکاران دفتر مرکزي بدست مي آورند.
مدير کل روابط عمومي بنياد مسکن کشوراز برگزاری اولين جلسه رابطين روابط عمومي کشور به صورت رسمي در این استان خبر داد .

حسن رضايي بااشاره به آغاز عصر ارتباطات که همزمان با خلقت انسان شروع شده است گفت: بعد از آن انسان جهت ارتقاء با زبان اشاره و وازه ها بحث ارتباطي را شروع کرده و در حال حاضربه دنياي اارتباطات مجازي و سايبري تکميل شده و پيشرفت نموده.
وي ضمن اشاره به تشکيلات فني و تخصصي بنياد مسکن در خصوص مسائل عمراني گفت: ارتباط با دانشگاه ها نقش بسزايي در معرفي فعاليت هاي بنياد وهمچنین معرفي عملکرد اين نهاد مردمي در بالا بردن افکار عمومي و جامعه هدف دارد.

وي نقش روابط عمومي را در 52 آيتم در جهت اطلاع رساني و تبليغات عنوان کردکه اين آيتم ها شامل ارتباط مردمي ، بحث درون سازماني ، برون سازماني ، تبليغات ، پژوهش ، تحقيقات و...است .
رضايي همچنین در خصوص اهميت خبر و تاثير گذاشتن اخبار در ذهن افکار عمومي ياد آور شد

.
مشاور مطبوعاتي استاندار هرمزگان از جايگاه و اهميت روابط عمومي در سازمان ها خبر داد و افزود : روابط عمومي بايد در بالاترين سطح يک مجموعه قرار گيرد و جلب اعتماد مردم از وظايف اصلي روابط عمومي در سازمان است.
خورشيد زاده درخصوص همراه و هنگام سازي روابط عمومي ها با رسانه در جامعه و نقش روابط عمومي در اطلاع رسانياشاره کرد و افزود: شهروند خبرنگار بايد با سياست هاي کلان مجموعه همراه باشد.
در پايان این نشست مدير کل روابط عمومي بنياد مسکن کشور با اهداي کتاب نفيس روستاهاي تاريخي ايران و لوح تقدیر به پاس همراهی مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان در خصوص نگاه ویژه به جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی از وی تقدیربه عمل آمد.

همچنين 2 جلد از اين مجموعه نفيس به رسم يادگاري به خورشيد زاده مشاور مطبوعات استاندار وخانم رکن الديني مدرس دانشگاه اهداشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر