کد خبر: 794269
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
با حضور مسئولین انجام شد:
با حضورجمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی 3 طرح اقتصاد مقاومتی بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره برداری قر ار گرفت.
محمدرضا عباسی



در راستای عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل3 طرح اقتصاد مقاومتی بسیجیان  در سطح شهرستان اسلامشهرصبح امروزبا حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم  یک کارگاه خیاطی تولید ی لباس مردانه  واقع در احمدآباد مستوفی و با اشتغال زایی   برای ۲۵ نفربه طور مستقیم  و به صورت غیرمستقیم برای ۱۵ نفر و با جذب 300 میلیون ریال تسهیلات اقتصادی مقاومتی  بسیج سازندگی  افتتاح و مرد بهره برداری قرار گرفت .

با راه اندازی  فاز نخست این  کارگاه روزانه سه الی چهار هزار تیشرت با کیفیت بسیار مناسب تولید وبا بازاریابی خوبی که صورت گرفته ، اجناس تولیدشده بصورت روزانه در سطح بازار عرضه می شود و در آینده ای نزدیک نیز با بهره برداری از فاز دوم آن زمینه  اشتغال برای 55 نفر فراهم خواهد شد.

 طرح پرورش قارچ در فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع وبا  اشتغال زایی برای 5نفر دومین طرح اقتصاد مقاومتی است که در منطقه احمد آباد مستوفی و با جذب 150 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان پرتلاش شهرستان اسلامشهر ایجاد شده است

همچنین فاز نخست  طرح پرورش بلدرچین با ظرفیت 6هزار قطعه جوجه بصورت سنتی  در هر دوره و با جذب 300میلیون ریال تسهیلات  بانکی اقتصاد مقاومتی  و با اشتغالزایی برای 10 نفر در منطقه گلشهر بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

بنا بر اعلام مسئولین این واحد پرورشی  برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا با صنعتی شدن این طرح و تکمیل شدن فاز 5 روزانه بالغ بر 30 هزار بلدرچین تولید و روانه بازار مصرف شود.

لازم به ذکر است که  با افتتاح این 3طرح اقتصاد مقاومتی  توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء اسلامشهر ، ضمن جذب 750 میلیون ریال  اعتبار و تسهلات بانکی  زمینه اشتغال زایی برای بیش از 80 نفر بطور مستقیم و غیر مسقیم  فراهم خواهد شد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر