کد خبر: 791928
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
درراستای توانمندسازی اقشار نیازمند برگزار شد:
ام البنین آمی احمدی

مدیرکل کمیته امدادهرمزگان در دیداربا رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان  گفـت: فقر در جامعه ما یک واقعیتی است که اتفاق افتاده و تکلیف داریم که این بیماری را درمان کنیم.

علی  الهیاری با بیان این که حوزه اشتالزایی کمیته امداد کاری متفاوت نسبت به همه سازمان ها انجام داده است، تصریح کرد:، در قالب  اشتغال های خرد امداد با حرکت جهادی توانست موفق عمل نماید.

این مقام مسئول بااشاره به  ظرفیت های خوب صعنت ، معدن وتجارت افزود : با همکاری و تعامل دوسویه در قالب یک تفاهم نامه مشترک می توانیم اقدامات مطلوبتری در راستای توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه برداریم.

در ادامه مدیرکل صعنت و معدن هرمزگان ضمن تقدیر از تلاشهای ماندگار کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی گفت : در حوزه بازار و تولیدات دو ناحیه صعنتی در نظر گرفته شده که مشاغل کوچک ایجاد خواهد شد .

 خلیل قاسمی  با تاکید بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت تولیدی و اشتغال در سال جاری برای مددجویان امداد خاطر نشان کرد : در سطح شهرستانها این مشاغل قابل اجرا هستند و افتخاراست  که بتوانیم برای قشر ضعیف جامعه که شناسایی شده و تحت پوشش کمیته امداد می باشند اقدامات موثرتری داشته باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر