کد خبر: 791287
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
باحضور مدیر کل بهزیستی هرمزگان و همراهی مسوولین شهرستان حاجی آباد پروژه درحال ساخت ساختمان موسسه خیریه دارالایتام نبی اکرم (ص) مورد بازدید قرار گرفت.مدیر کل بهزیستی هرمزگان درحاشیه این بازدیدی طی نشستی با تشریح عملکرد و فعالیت های بهزیستی درزمینه پیشگیری ، مسکن ، اشتغال ، مناسب سازی اماکن عمومی ، امور اجتماعی و آسیبهای اجتماعی با اشاره به گستردگی فعالیت ها و خدمات سازمان ، خواستار همراهی همه دستگاهها با این نهاد حمایتی شد.
ام البنین آمی احمدی

سیما مرادی با اشاره به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی برای استفاده معلولین از بررسی وضعیت مناسب سازی در شهرستان ها و پروژه در حال احداث موسسه خیریه در حاجی آباد توسط مسئول مناسب سازی استان طی روزهای آتی خبر داد و افزود : مناسب سازی فقط ویژه معلولین نیست و سالمندان ، بیماران و آسیب دیدگان جسمی را نیز شامل خواهد شد.

وی اعطای مجوز ثبت موسسه به داوطلبین و سپردن امور به خود مردم ، همچنین احداث مراکزشبانه روزی و توانبخشی در شهرستان برای کم کردن مراجعات مددجویان به مرکز استان را  از راهکارهای موثر در خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف در شهرستان حاجی آباد عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در ادامه خواستار همراهی امام جمعه در جمع آوری زکات فطره مومنین روزه دار و معرفی خدمات سازمان در طول هفته بهزیستی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد نیز با تقدیر از فعالیت های بهزیستی بویژه در حوزه پیشگیری و آموزش های اثر بخش در بحث خانواده و جوانان ، کار در بهزیستی و دستگیری از افتادگان را توفیقی الهی قلمداد کرد.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد درخصوص مطالب مطرح شده از سوی مدیر کل بهزیستی استان قول همراهی و مساعدت داد.

جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله) بنام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ابراز امیدورای کرد هر یک از ما در حد توان با عمل به وظایف خود ، همگام با دولت در جهت تحقق این شعار بکوشیم.

دیدار با مددجویان از دیگر برنامه های مدیر کل بهزیستی هرمزگان ، فرماندار و امام جمعه شهرستان بود که در این دیدار با حضور در منزل معلول تحت حمایت بهزیستی شهرستان مشکلات آنان از نزدیک بررسی و هدایایی به این عزیزان اهدا شد.

در پایان نیزقسمت های مختلف پروژه احداث ساختمان موسسه خیریه دارالایتام نبی اکرم (ص) مورد بازدید قرار گرفت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر