کد خبر: 785212
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از پرداخت بیش از50میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از پرداخت بیش از50میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

اخلاق محمدیان بیان کرد:پارسال 17 واحد صنعتی از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع و دو طرح از محل کمک های فنی و اعتباری تسهیلات دریافت نمودند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات مورد نیاز به واحدهای تولیدی توانمند اظهار داشت: ارائه تسهیلات به موقع می تواند قسمت اعظمی از مشکلات بخش صنعت و تولید در زمینه سرمایه در گردش را مرتفع نماید.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع به 17 طرح تسهیلاتی معادل 40 میلیارد و 735 میلیون ریال پرداخت شد که علاوه بر حفظ اشتغال موجود منجر به ایجاد 50 فرصت شغلی جدید گردید .

محمدیان ادامه داد: همچنین از محل طرح کمک های فنی و اعتباری به دو واحد صنعتی نیمه تمام بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات تصویب و قرارداد منعقد گردید که یک طرح به بهره برداری رسیده و یک طرح دیگر در مراحل پایانی ساخت و ساز است.

وی با بیان اینکه تسهیلات طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع به منظور خرید ماشین آلات جدید و نوسازی ماشین آلات و همچنین تأمین سرمایه در گردش واحدهای فعال در نظر گرفته شده است گفت: تسهیلات طرح کمک های فنی و اعتباری جهت تامین منابع مالی به منظور پایان طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و به بهره برداری رسیدن این واحدها در نظر گرفته شده است.

محمدیان خاطر نشان کرد: ارتباط بانک و بخش تولید و صنعت می تواند مشکلات واحدهای صنعتی را کاهش داده و منجر به ثبات تولید و اشتغال پایدار گردیده و موجب رشد اقتصادی و توسعه استان شود.

دراستان خوزستان یک هزار و 225 واحد صنعتی فعال و 70 شهرک صنعتی وجوددارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر