کد خبر: 783879
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خبر داد:
سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان با اجرای طرحی ویژه، خودرو موصوف را در خیابان ساحلی در حین اخاذی از یک زن و مرد شناسایی، توقیف و راننده آن را دستگیر کرد.

وی  افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور پلیس از سوی راننده یک دستگاه پراید، پلیس امنیت عمومی شهرستان بوشهر با اجرای طرحی ویژه خودرو موصوف را در خیابان ساحلی این شهر در حین اخاذی از یک زن و مرد شناسایی، توقیف و راننده آن را دستگیر کرد.

عرب زاده کفت : متهم دستگیر شده که "الف، م" نام داشت ضمن اعتراف به سرقت و اخاذی از وی، یک قبضه اسلحه کلت کمری بدلی که برای ترساندن طعمه های خود از آن استفاده می کرد و مقادیری وجه نقد سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: با دستگیری سارقی به هویت "ع، ز" بوسیله گشت کلانتری 11 بوشهر این متهم به 6 فقره سرقت قطعات خودرو و 3 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده که در بازرسی از مخفیگاهش، بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ عرب زاده همچنین از دستگیری زن سارق سابقه داری خبر داد که در محله شنبدی بوشهر اقدام به سرقت ام پی تری، میکروفون و دوعدد صندوق نذورات اماکن متبرکه کرده بود خبر داد و بیان کرد: همدست این زن سارق مردی به هویت «م» بود که وی نیز دستگیر و همه اموال مسروقه از منزلش کشف شد.

به گفته وی، گشت انتظامی کلانتری 14 تنگک نیز سارقی به هویت "ت، ه" را دستگیر که تاکنون به 20فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر