کد خبر: 782208
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستارشد:
نماینده بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص محدودیت اعمال شده جهت ورود کالای ملوانی در شهرهای ساحلی استان بوشهر تذکر داد و گفت: دولت موظف به ایجاد محدودیت نیست، برای مردم زمینه اشتغال باید ایجاد شود، در واقع تنها راه معیشت مردم بوشهر از طریق دریا با همه خطراتش است.

عبدالکریم جمیری در نشست علنی در تذکری شفاهی ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر و معلم به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: فرهنگیان و معلمان نباید مصرف‌کننده فرض شوند، آنان تربیت انسان را برای تولید علم که مقدمه تولید ثروت و قدرت است، به عهده دارند.


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگیان، تربیت انسان متعهد، متخصص، نفوذناپذیر، مستقل، با کرامت و دارای روحیه ضداستعماری و در یک کلام انسان توانمند در برابر استکبار را برعهده دارند.

وی ضمن انتقاد از وضعیت معلمان، گفت: معلمان در شرایط مذکور نمی‌توانند انسان والا و ارزشمند تربیت کنند.

جمیری تاکید کرد: معلمان ابزار بهره‌برداری و جناح‌بندی سیاسی نیستد بلکه سازندگان جامعه پیشرفته و متعالی هستند، لذا باید مدیریت قابل و حمایت آنها را از این وضعیت نجات دهند.


عضو کمیسیون انر‍ژی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متاسفانه هنوز جایگاه رفیع آموزش و پرورش برای مسئولان به درستی تعریف نشده است.


وی در خصوص محدودیت اعمال شده جهت ورود کالای ملوانی در شهرهای ساحلی استان بوشهر تذکر داد و گفت: دولت موظف به ایجاد محدودیت نیست، برای مردم زمینه اشتغال باید ایجاد شود، در واقع تنها راه معیشت مردم بوشهر از طریق دریا با همه خطراتش است.


عضو کمیسیون انر‍ژی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت شرایط اشتغال و موانع ورود کالاهای ملوانی را در استان بوشهر فراهم و رفع نماید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر