کد خبر: 778544
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
امير حاج‌رضايي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
حاج‌رضايي گفت: امروز ديگر براي رسيدن به جام‌جهاني بازي ساده وجود ندارد اما در قياس با اينكه تيم‌هاي تنش‌زا در اين سو قرار ندارند من از اين جهت خوشحال هستم، اما از جهت قدرت فوتبالي خوشحال نيستم چون به هر حال همه پيشرفت زيادي داشته‌اند.
براي رسيدن به جام‌جهاني بازي ساده وجود ندارد / خوشحالم كه عربستان در گروه ما نيستجوان‌آنلاين: مراسم قرعه‌کشی دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا ظهر امروز  در کوالالامپور مالزی انجام شد و طبق قرعه‌کشی  12 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. بر اين اساس ايران با تيم‌هاي کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و سوریه هم‌ گروه شد.


امير حاج‌رضايي، كارشناس فوتبال در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص هم‌گروه‌هاي ايران گفت: ابتدا من خوشحالي‌ام را از اين بابت ابراز مي‌كنم كه دو تيم در گروه ما قرار ندارند يكي عربستان كه بسيار ايجاد تنش مي‌كند و ديگري هم عراق كه نمي‌دانم چرا تيم ما را مي‌برد؟! به طور كل گروه متعادلي را ارزيابي مي‌كنم.
 
حاج‌رضايي ادامه داد: در گروه ما كره جنوبي قرار دارد و مثل هميشه ما با آنها يك رقابت ديرينه داريم، ازبكستان كه قدر است و در جام جهاني گذشته در تهران به آنها باختيم.


اين كارشناس فوتبال همچنين افزود: ازبكستان، قطر و كره جنوبي همه سخت است و ما در گذشته در تهران با قطر مساوي شديم. امروز ديگر براي رسيدن به جام‌جهاني بازي ساده وجود ندارد اما در قياس با اينكه تيم‌هاي تنش‌زا در اين سو قرار ندارند من از اين جهت خوشحال هستم، اما از جهت قدرت فوتبالي خوشحال نيستم چون به هر حال همه پيشرفت زيادي داشته‌اند.


وي با اشاره به شرايط تيم ملي فوتبال اظهار داشت: اگر در اينجا همه چيز سر جاي خود قرار گيرد و مشكلاتي از قبيل استعفاي آقاي كروش و انتخابات فدراسيون فوتبال و مسائلي كه هميشه مطرح بوده، برطرف شود ما شانس خوبي براي صعود داريم.


حاج‌رضايي در پايان تاكيد كرد: همين كه عربستان در گروه ما قرار ندارد و از قضاياي سياسي دور هستيم و آرامشي در اردوي ايران حاكم است، چرا كه ديگر با تيم‌هاي دردسرآفرين مواجه نيستيم و اين بسيار خوب است و اميدواريم تيم ملي كشورمان موفق باشد. 

براي رسيدن به جام‌جهاني بازي ساده وجود ندارد / خوشحالم كه عربستان در گروه ما نيست
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
0
انقدر از عربستان میترسید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار