کد خبر: 775688
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
در رقابت های لیگ دسته دو کشور:
در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد ، شاهین بوشهر با نتیجه 3 بر صفر برابر اکسین البرز به پیروزی دست یافت .

سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر پس از برد 3 بر صفر تیمش برابر اکسین البرز گفت: در بازی برابر رهپویان رضوان رشت سه امتیاز حساس را از دست دادیم و این برد به نوعی جبران شکست هفته نخست بود.
اصغر کامیاب افزود : بازیکنان در این بازی از موقعیت های بدست آمده به نحوه مطلوبی استفاده نکردند و در صورت موقعیت شناسی می توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند.
وی در ارتباط با بازی آینده تیم شاهین برابر نیروی زمینی نیز گفت: چند بازی این تیم را مورد آنالیز قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم برابر این تیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.
کامیاب در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: هیچ گاه از داوری ناراضی نیستم زیرا تصمیم های داوران باتوجه به مشاهده آنان صورت می گیرد و این قضاوت ها شاید یک روز به سود و یا یک روز نیز به زیان تیم شاهین باشد.
سرمربی تیم دسته دومی شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با استقبال پرشور هواداران شاهین از این بازی گفت: این تیم متعلق به آنان است و امیدواریم با کسب نتایج مطلوب بتوانیم رضایت آنها جلب کنیم.
وی درباره میزان شانس صعود شاهین از گروهش نیز گفت: هدف این تیم صعود به لیگ دسته یک است و برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر