کد خبر: 774479
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
هفتم اسفند ماه انتخابات باشكوهي برگزار شد كه برنده اصلي اين ميدان ملت، نظام و مقام معظم رهبري است و بايد به آنها تبريك گفت و هرگونه سوءاستفاده جریانات سیاسی از آرای مردم به منزله تمامیت‌خواهی آنان است.
برنده اصلي انتخابات مردم و رهبري هستند/ دغدغه اصلي  مجلس دهم معيشت مردم باشدجوان‌آنلاين: محمد صالح جوكار، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: هفتم اسفند ماه انتخابات باشكوهي برگزار شد كه برنده اصلي اين ميدان ملت، نظام و مقام معظم رهبري است و بايد به آنها تبريك گفت و هرگونه سوءاستفاده جریانات سیاسی از آرای مردم به منزله تمامیت‌خواهی آنان است.  
 
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: عده‌اي در پي اين بودند كه اين شكوه و عظمت را در انحصار خود ببرند اما اين نگاه باطلي است و هيچ جرياني نمي‌تواند انحصارا بگويد پيروز ميدان انتخابات بود. در حقيقت يك استحكام ساخت دروني نظام را رقم زد.
 
وي افزود: بايد در نظر داشت مردم به هر دليلي خودشان تصميم گرفتند و در مجموع در كل كشور اصولگرايان بسياري به مجلس راه پيدا كردند و تركيب آينده مجلس هم اصولگرايي خواهد بود، كساني كه عشق به كشور، نظام و ملت دارند و درخواست حضورشان مبني بر تدبير و خدمت به مردم است. 
 
نماينده مردم يزد اظهار داشت: در شرايط فعلي اصولگرايان خود را درون نظام مي‌دانند و مقابل نظام نيستند و حيثيت و اعتبار نظام براي آنها اهميت زيادي دارد لذا اين انتخابات پذيرفته شده است و اميدواريم مجلس آينده بتواند در راستاي خدمت به مردم قدم بردارد.
 
جوكار در خصوص برنامه‌هاي مجلس آينده عنوان كرد: مجلس بايد در راستاي حل مشكلات اقتصادي و برون رفت از ركود كه به شدت آزاردهنده است، حركت كند. بايد براي ايجاد اشتغال جوانان و ارتقاي معيشت مردم سياست‌گذاري‌هاي دقيقي صورت گيرد.
 
وي ادامه داد: مسلم است كه اگر مجلس آينده به سمت مسائل و جريان‌هاي سياسي كشانده شود دود آن به چشم ملت خواهد رفت و چنين اتفاقي نبايد رخ دهد و بايد تنها دغدغه اصلي رفع چالش‌هاي موجود در سطح كشور باشد؛ در اين خصوص تعبيري كه مقام معظم رهبري داشتند ريل‌گذاري است، بايد براي حركت دولت مخصوصا موضوع برنامه ششم و تدوين قوانيني كه برنامه ششم بتواند به طور كامل اجرايي شود و آن چشم‌اندازي كه درنظر داريم به آن دست پيدا كنيم.
 
نماينده مجلس نهم گفت: بايد يك آسيب‌شناسي نسبت به انتخابات صورت گيرد و جريان اصولگرايي هم قطعا بر اين مبنا حركت خواهد كرد كه اگر نقاط ضعفي در درون خود هست آن را مرتفع كند و آنچه مسلم است هر چه زمان بگذرد مردم متوجه خواهند شد كه در اين مسير انتخاب خود بايد با تعميق و معرفت بيشتر حركت كنند.
 
وي يادآور شد: ما اعتقاد داريم كه كساني كه امروز براي مجلس انتخاب شدند اينها مي‌توانند خدمتگزار خوبي براي مردم و اين نظام باشند. مقام معظم رهبري در خصوص مجلس نهم اين تعبير را داشتند كه در مقابل با استكبار به خوبي ايستاد و حركت كرد و مجلس دهم هم بايد در مواجهه با استكبار جهاني و زياده‌خواهي استكبار بايستد و مشي آن تقويت نظام جمهوري اسلامي و حفظ مردم در صحنه باشد تا اين مردم از آراي خود پشيمان نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار