کد خبر: 773270
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه :
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه نماینده مجلس باید حافظ منافع جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا باشد، خاطرنشان کرد: این نظام و انقلاب با انتخاب افراد اصلح در انقلاب از خاکریزهایی که دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب ایجاد کرده، عبور خواهد کرد.

سردار علی رزمجو در همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولین سپاه‌های مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: دو انتخابات مهم را پیش رو داریم و حضور گسترده مردم در این انتخابات زمینه‌ساز افزایش اقتدار نظام است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب کاندیدای اصلح، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح و در تراز انقلاب اسلامی، ایستادگی و قاطعیت در برابر نفوذ استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: مردم باید با انتخاب چنین افرادی جلوی رخنه و نفوذ افکار بیگانگان را در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری تبیین کرده‌اند کاندیداها را انتخاب کنند، افزود: باید نماینده‌ای به مجلس برود که نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل متعهد باشد.

رزمجو افزود: سپاه همچون گذشته و بر اساس قانون اساسی دخالتی در امور سیاسی، انتخابات و ورود به احزاب و جناح‌ها ندارد ولی نسبت به عرصه‌های مختلف پاسداری و انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بی‌تفاوت نیست و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر