کد خبر: 768619
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۱۰هزار نفر در استان بوشهر برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند بر عهده دارند.

فتح الله حقیقی در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: از این شمار شش هزار و 777نفر در هیاتهای اجرایی، دو هزار نفر بعنوان نیروهای انتظامی و امنیتی و مابقی در هیاتهای نظارت مسئولیت برگزاری انتخابات هفتم اسفند را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 695 شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است که نسبت به انتخابات گذشته هفت درصد رشد نشان می دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه 411 شعبه اخذ رای در شهرهای استان بوشهر مستقر است بیان کرد: 7 اسفند زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 284 شعبه اخذ رای در روستاها و 411 شعبه اخذ رای در شهرهای استان بوشهر مستقر می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه انتخابات دارای 25 مرحله است بیان کرد: 23 مرحله انتخابات در استان بوشهر به صورت مکانیزه است.

وی با بیان اینکه از 695 شعبه اخذ رای استان بوشهر 678 شعبه دارای پوشش کامل همراه اول است گفت: 678 شعبه اخذ رای در استان بوشهردارای پوشش کامل همراه اول، 9 شعبه پوشش نسبی و 8 شعبه نیز فاقد پوشش همراه اول هستند.

حقیقی با بیان اینکه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر انجام شده گفت: همه امکانات برای برگزاری انتخابات در 7 اسفند فراهم است و تلاش می‌شود هیچ گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در امر انتخابات اظهارکرد: آموزش عمومی و تخصصی در چند بخش برای فرمانداران، معاونان، بخشداران، داوطلبان انتخابات مجلس و مسئولان ستادهای انتخابات برگزارشد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه  مسئولان و دست اندرکاران انتخابات حق تبلیغ له و یا علیه کاندیداها ندارند افزود: همه افراد و اشخاصی که مسئولیتی برعهده دارند براساس قانون حق تبلیغ، له و یا علیه کاندیداها  ندارند.

حقیقی رسانه‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری را  بعنوان پل‌های ارتباطی میان مسئولان با مردم دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید برای حضور حداکثری  قشرهای مختلف مردم در انتخابات بسترهای لازم را فراهم کنند و از ارائه برنامه‌ها و مقوله‌های ناامیدی بپرهیزند.

وی افزود: همچنین مدیران در تامین نیازها و امکانات درخواستی از سوی ستاد انتخابات و هیات نظارت همکاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر