کد خبر: 763961
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد:
چهارمحال و بختیاری ،زمستان میزبان دو جشنواره فرهنگی هنری در شهرستان های لردگان و فارسان است.
حمیرا رحیمی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:دو جشنواره شعر 'روی ریل انتظار ' و 'از شعر تا ماه ' در این استان برگزار می شود.
جواد کارگران دهکردی ،روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:سومین جشنواره سراسری روی ریل انتظار در دو موضوع انتظار و مهدویت و شعر اجتماعی در شهر فارسان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
وی گفت:مهلت ارسال آثار تا تاریخ یکم بهمن ماه امسال است و سومین جشنواره سراسری روی ریل انتظار نیمه اول اسفند در شهرستان فارسان برگزار می شود.
کارگران گفت:علاقه مندان می توانند آثار خود را یا از طرق پست الکترونیک rooyereil@gmail.com و یا به آدرس چهارمحال و بختیاری، شهرستان فارسان فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنب پارک ساحلی لاله تحویل دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،از برگزاری دومین جشنواره منطقه ای ' از شعر تا ماه' در لردگان خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ارج نهادن به ارزش های معنوی و ملی مذهبی برگزار می شود.
کارگران گفت:دومین جشنواره منطقه ای 'از شعر تا ماه'با حضور شاعران استان های خوزستان،کهگیلویه و بویر احمد،لرستان، فارس، اصفهان، همدان، بوشهر، ایلام و چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان برگزار می شود.
  لازم به ذکر است چهارمحال و بختیاری هر ساله میزبان بیش از 20 جشنواره فرهنگی هنری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر