کد خبر: 762627
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
استاندار عنوان کرد :
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : امسال ۵۰ درصد از اعتبارات استانی به طرح‌های فرهنگی استان تخصیص یافت.
حمیرا رحیمی

قاسم سلیمانی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: امسال با جابه‌جایی اعتبارات استانی با توجه به اینکه فرهنگ زیربنای هر جامعه است 50 درصد از اعتبارات استانی به طرح‌های فرهنگی تخصیص یافت. وی با بیان اینکه این میزان تخصیص سبب تعطیلی پروژه‌های عمرانی نشده است، افزود: روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی با استفاده از سایر منابع مانند بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان و جذب اعتبارات لازم از رشد خوبی برخوردار بوده است. استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تکمیل ساختمان باغ موزه دفاع مقدس استان بیان کرد: تکمیل ساختمان باغ موزه دفاع مقدس یکی از اولویت‌های مهم استان است و باید روند ساخت آن تسریع شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر بودجه کافی برای تکمیل ساختمان باغ موزه دفاع مقدس تأمین نشود از بودجه سال 95 استان اعتبارات لازم در نظر گرفته می‌شود. وی بیان کرد: مسئولان باید در کنار تکمیل ساختمان باغ موزه دفاع مقدس، طراحی و جانمایی مهم‌ترین عملیات‌های تیپ قمربنی‌هاشم(ع) استان که در دوران جنگ اثرگذار بوده را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات افزود: هر فردی که در انتخابات ثبت‌نام کرده کاندیدا است و ارگان‌ها و نهادهای استان به هیچ عنوان نباید له یا علیه هر یک از این کاندیداها صحبت کنند. سلیمانی تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون عمل کنند و نباید زمینه ایجاد اختلاف بین اقوام را فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر