کد خبر: 757908
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال انتخاباتی آرام، و به‌ دور از تخریب هستیم که این امر با کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مطبوعات امکان‌پذیر است.
حمیرا رحیمی

خدابخش مرادی اظهار کرد: خبرنگاران در ایجاد فضای آرام در حوزه‌های آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری تا امروز نقش موثر داشته‌اند. وی با اشاره به 26 آذر، آغاز ثبت‌نام از کاندیدهای مجلس خبرگان رهبری و 28 آذر زمان ثبت‌نام برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در این انتخابات ما سه دیدگاه را دنبال می‌کنیم، اول دیدگاه امام (ره) که فرمودند" میزان رای ملت است" نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که رای را حق‌الناس دانستند و نگاه سوم فصل‌الخطاب بودن قانون در همه مراحل است. این مسئول با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات هم در شهرکرد و هم در شهرستان‌های 9گانه استان تشکیل شده است عنوان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم انتخابات امسال به صورت نیمه‌مکانیزه انجام شود به همین دلیل سعی شده که تمام امکانات لازم اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاص این فرآیند فراهم شود.

مرادی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در ایجاد شور، نشاط، بسترسازی برای حضور حداکثری مردم، شنیدن دیدگاه‌های مختلف و... نقش بسزایی دارند و ما باور نداریم که فضای انتخاباتی فضایی پر تنش و همراه با چالش‌های قومی باشد بلکه باید بستری برای وحدت هرچه بیشتر مردم شود و سعی شود به اختلافات قومی و قبیله‌ای دامن زده نشود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهار حوزه انتخاباتی شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل در این استان هستند گفت: ما به دنبال انتخاباتی آرام، و به‌دور از تخریب هستیم که این امر با کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مطبوعات امکان‌پذیر است. وی تصریح کرد: نباید فضای یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد شود چراکه جامعه را به سمت خمودی سوق می‌دهد در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی بالنده و روبه رشد است البته نباید فقط تعریف و تمجید باشد بلکه اگر انتقادی هم هست منصفانه و سازنده باشد چون نیاز امروز جامعه ما محبت، مودت، امید و... است تا به رشد متعالی برسد. مرادی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی حق صحبت کردن له یا علیه هیچ‌یک از کاندیدها را ندارند مگر در وقت آزاد و بدون استفاده از عناوین و پست‌های اداری ادامه داد: طی بخشنامه ابلاغی به همه ادارات و سازمان‌ها مقرر شد که هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری حق استفاده از تجهیزات سازمان مطبوع در حمایت از کاندید بخصوصی را ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر