کد خبر: 757903
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
نماینده ولی‌فقیه در استان :
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره مؤذنان برتر که تاکنون 300 نفر شرکت‌کننده داشته است 30 مؤذن برتر خواهد داشت
حمیرا رحیمی

محمد علی نکونام در نشست شورای اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اذان شهادت به رسالت پیامبر اسلام (ص) و از مهمترین شعائر اسلام است. وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشنواره مؤذنان برتر در هفته وحدت برگزار و از برترین موذن‌های حلقومی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شود. نکونام ادامه داد: جشنواره مؤذنان برتر که تاکنون 300 نفر شرکت کننده داشته است 30 موذن برتر خواهد داشت. نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در انتخاب برترین دستگاه‌های اقامه‌کننده نماز باید نهایت دقت به عمل آید تا مبادا حق دستگاهی ضایع شود. وی خاطرنشان کرد: اگر عدالت را به میان آوریم دیگران تشویق می‌شوند و فرهنگ اقامه نماز گسترش پیدا می‌کند و اگر غیر از این باشد رکود ایجاد می‌شود و موجب دلسردی و نتیجه برعکس می‌دهد. امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید عدالت و تقوی در همه سطوح جامعه خودش را نشان دهد عنوان کرد: اگر عدالت و تقوی رعایت شود در زمینه صنعت، خدمات، آموزش و همه زمینه‌های دیگر پیشرفت می‌کنیم. نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: بکوشیم آنچه در صحنه عمل است عرضه کنیم و گزارش دهیم و دقت و وسواس به خرج دهیم تا همه در عرصه نماز فعال شوند. وی تصریح کرد: تمام دستگاه‌های استان موظف هستند در حین همه همایش‌ها و جلسات اداری نماز را اقامه کنند. امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسولان شهرستان‌ها مکلف شوند در عرصه‌های مختلف نماز برترین‌های شهرستان خود را معرفی کنند.

نکونام بیان داشت: اثر نماز از مسایل کلیدی است و هر توفیق دنیوی و اخروی که نصیب انسان مومن شود حتما آغاز آن از نماز است. وی ادامه داد: تعابیر زیادی که از نماز وجود دارد به دلیل کلید بودن آن است و اگر از این کلید درست استفاده شود قفل‌های زیادی را باز می‌کند و همه اولیاء دین و بزرگان از نماز استفاده کردند. نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: امام خمینی ( ره )حرکت خود را با نماز شروع کردند و با نماز ادامه دادند و با نماز به نتیجه رسیدند. رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر بخواهیم استان را به جایی برسانیم که مطلوب آن است باید از نماز شروع کنیم چون نماز تقوی را درون انسان نهادینه می‌کند. وی تصریح کرد: مسئولین نباید تنها مجری برنامه‌ها باشند بلکه خود باید طرح‌های ابتکاری ارائه دهند و آن را در کشور اشاعه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر