کد خبر: 757285
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ها و خبرنگاران در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم نقش مهم و موثری دارند.
حمیرا رحیمی
خدابخش مرادی در نشست با مدیران خبرگزاری های در استان افزود: انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت، همگرایی و انسجام اجتماعی مردم است و باید تلاش شود تا از این فرصت در راستای تحقق اهداف والای نظام به نحو مطلوبی بهره گرفت.
وی ادامه داد: رسانه ها و خبرنگاران با رویکرد تعاملی در رسالت اطلاع رسانی خود، می توانند مجریان انتخابات را در این مسیر یاری دهند و در ایجاد فضای امید و شور و نشاط انتخاباتی فعالیت کنند.
مرادی تصریح کرد: رسانه ها با انتشار صادقانه، امیدبخش و صحیح اخبار می توانند فضای جامعه را از یاس و ناامیدی به دور نگه داشته و دولت را در امیدبخشی به مردم کمک کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با تشریح فعالیت های ستاد انتخابات استان، گفت: این ستاد در راستای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و پرشور تاکنون 15 جلسه برگزار کرده و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و همراه با مشارکت حداکثری مردم اندیشیده شده است.
مرادی اظهار کرد: پیش بینی می شود، برگزاری انتخابات در استان به شکل نیمه الکترونیکی اجرا شود و بر این اساس امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در حال آماده سازی است.
وی خاطرنشان کرد: فصل الخطاب همه در برگزاری انتخابات قانون است و انتظار می رود همه با اجرای قانون در برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور گام بردارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر