کد خبر: 745079
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس؛ میثاق با ولایت» در روزهای شانزدهم و هفدهم مهرماه و به استعداد گردان‌های 87 واکنش سریع بیت المقدس، 5 گردان کوثر(خواهران بسیج)، 6 گردان امام حسین(ع) و 4 گردان امام علی(ع) خبر داد.

سردار مجتبی فداء در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن اعلام این خبرو با بیان این‌که این رزمایش روز اول در مرکز استان و در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(ع) برگزار می‌گردد، گفت: برنامه‌های این رزمایش در روز اول شامل فراخوانی، تجمع در پایگاه، حرکت به سمت محل استقرار، توجیه اولیه، شروع کلاس‌های آموزشی شامل تامین جاده، کنترل جمعیت، مقابله با ناآرامی‌ها، آموزش و کار با انواع سلاح و تجهیزات مورد نیاز و در اختیار بسیج، آموزش پدافند غیرعامل و راهپیمایی شبانه است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اعلام کرد: همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و امام حسین(ع) روز پنج‌شنبه، شانزدهم مهرماه با حضور مسوولان کشوری و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکترحاج صادقی؛ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) آغاز می‌گردد.
فدا ادامه داد: این رزمایش در روز دوم با برنامه‌های دیگری در شهرستان‌های استان اصفهان اجرا خواهد شد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس؛ میثاق با ولایت» با شعار تحکیم بیعت با رهبری، تجدید میثاق با شهدا و همچنین ارتقاء آمادگی رزم، روزهای پنج‌شنبه و جمعه؛ شانزدهم و هفدهم مهرماه به مدت دو روز در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی حفظ گردان‌های بسیج، انجام عملی تاکتیک‌های آموزش دیده به صورت تئوری، ارتقای آمادگی امنیتی و معنوی یگان‌های رزمی بسیج، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی در سلسه مراتب سازمانی و در نهایت اعلام آمادگی به مسوولان نظام به ویژه رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) جهت انجام هرگونه آمادگی را از اهداف این رزمایش عنوان کرد.
به گفته سردار فداء، این رزمایش به استعداد گردان‌های 87 واکنش سریع بیت المقدس، 5 گردان کوثر(خواهران بسیج)، 6 گردان امام حسین(ع) و 4 گردان امام علی(ع) برگزار می‌گردد.
وی گفت: دفاع از کوی و برزن به صورت واقعی و شبیه سازی شده با تاکتیک‌های کمین و ضد کمین، پدافند دور تا دور، کنترل معابر وصول، دفاع از مراکز حساس و مهم و حیاتی، کنترل جمعیت، مقابله با ناآرامی‌ها و عملیات بازپس گیری، از جمله برنامه‌های مهم و اجرایی در این رزمایش است.
وی با بیان این‌که گردان‌ها باید به منظور حضور در رزمایش، برنامه‌های آموزشی مختلفی را در فراخوان‌های چهار ساعته در پایگاه‌ها، هشت ساعته در گردان‌ها و بیست و چهار ساعته در رزمایش‌ها بگذرانند، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای سال تاکنون، تمامی آموزش‌های لازم انجام و آمادگی لازم برای اجرای این رزمایش کسب شده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: همایش ائمه جمعه و جماعات نیز به مناسبت فرارسیدن ماه محرم با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، روز پنج شنبه 17 مهرماه سال جاری در نمازخانه ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار