کد خبر: 742073
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا ناحیه دیر خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا ناحیه دیر گفت: امسال ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دیر به متقاضیان پرداخت‌شده که زمینه اشتغال جوانان جویای کار بسیجی را فراهم کرده است.

احمد مغدانی در دیر اقتصاد مقاومتی را تنها فرمول رسیدن به قله استقلال اقتصادی دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به کارآمدی نظام مبتنی بر دین و اندیشه‌های دینی باید اصل استقلال اقتصادی را هدف‌گذاری و فرمول اقتصاد مقاومتی را مردمی کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در بخش گلخانه به 10 نفر، در بخش پرورش دام سبک و شتر برای خرید  1500 رأس به 15 نفر، پرورش یک هزار مرغ بومی به 12 نفر، پرورش ماکیان به 2 نفر، پرورش زنبورعسل به یک نفر، صنایع‌دستی دو نفر، آبزیان یک نفر و در بخش پرورش قارچ خوراکی به 2 نفر، در قالب عقود اسلامی و قرض‌الحسنه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان تسهیلات پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا دیر بابیان اینکه در سال جاری مبلغ 5 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان دیر اختصاص یافت، گفت: پرونده 30 نفر از متقاضیان برای بررسی و کارشناسی به جهاد کشاورزی شهرستان ارسال‌شده است تا بعد از اعلام نتیجه نهایی به بانک معرفی شوند.

مغدانی اقتصاد مقاومتی را نیازمند اعتماد، امید، آینده‌نگری دانست و خاطرنشان کرد: تابستان امسال 145 نفر از دانش‌آموزان بسیجی از 22 مدرسه با همکاری آموزش‌وپرورش در اردوهای هجرت سه شرکت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر