کد خبر: 741270
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خبر داد:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی از انتخاب 38 اثر به عنوان آثار برتر سومین دو سالانه سراسری عکس بسیج خبر داد.
فاطمه قاسمی

علی احمدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی اظهار کرد: سومین دو سالانه عکس بسیج در راستای ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت­‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌­ها و آرمان­‌های اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره با موضوعات فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و سبک زندگی ایرانی اسلامی از دو ماه پیش منتشر شد که طی آن علاقمندان فرصت داشتند تا25مرداد ماه آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی ادامه داد :با پایان مهلت ارسال آثار 661 اثر به دبیرخانه ارسال شد که هیئت داوران پس از بررسی آثار 38 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند.

احمدی با اشاره به اینکه آثار تایید شده به نمایشگاه آثار برتر راه خواهند یافت، ادامه داد: این آثار از 31 شهریور ماه تا ششم مهر ماه در فرهنگسرای آیینه اراک به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: اختتامیه این جشنواره نیز همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج در تاریخ ششم مهر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: از مجموع آثار انتخاب شده از سوی هیئت داوران شش اثر به عنوان آثار برگزیده و دو اثر به عنوان آثار قابل تقدیر در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

احمدی با اشاره به جشنواره فیلم کوتاه بسیج خاطر نشان کرد: چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج نیز با عنوان سکانس بیداری در ماه جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار