کد خبر: 737046
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر طراحی‌های لازم انجام شده که برای تکمیل طرح‌های فاضلاب سایت‌های مسکن مهر استان بوشهر ۱۷۴ میلیارد ریال نیاز است.

کیقباد یاکیده  در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های مسکن مهر یکی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب است اظهار داشت: طرح‌های آبرسانی در اکثر سایت‌های مسکن مهر استان بوشهر اجرا شده و طرح‌های فاضلاب نیز در شهرهایی که طرح فاضلاب اجرایی شده، در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی به سایت مسکن‌های مهر نیمه تمام دردست اجرا است گفت: برای آبرسانی به سایت‌های مسکن مهر شهرهای مختلف استان بوشهر 150 میلیارد ریال نیاز است.

یاکیده با اشاره به اینکه در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم طرح‌های آبرسانی به مسکن مهر درحال اجرا است بیان کرد: برای طرح آبرسانی به مسکن مهر گناوه 35  میلیارد ریال، بوشهر 65 میلیارد ریال و دیلم50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های فاضلاب در سایت‌های مسکن مهر گفت: برای اجرای این طرح‌ها به 174 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یاکیده بیان کرد: تکمیل طرح فاضلاب بوشهر با ابلاغ و تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به بوشهر تسریع می‌شود که طرح‌های مسکن مهر در اولویت این طرح‌ها قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر