کد خبر: 725807
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
درمسابقات بین المللی فوتسال چهارجانبه مشهد صورت گرفت:
تیم فرش آرای مشهد سه شنبه شب با نتیجه پر گل هفت بر دو تیم شهید منصوری قرچک را شکست داد و به مقام قهرمانی مسابقات بین المللی فوتسال چهارجانبه مشهد دست یافت.

 این مسابقه که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، علی عبداللهی ، مسعود سعادتی، شهرام شریف زاده، علی اسعدی و سعید سروی در دقایق یک ، سه ، پنج ، 10، 18، 19 و 30 برای تیم فرش آرا گل زنی کردند.

گلهای تیم شهید منصوری قرچک هم در دقیقه های 37 و 39 توسط علی رستمی وارد دروازه حریف شد.

داوری این دیدار را محمود نصیر لو بر عهده داشت و حسین توانا، سعید الوندی، علی حجتی زاده وی را در این قضاوت یاری می دادند و بهمن غفاری عهده دار نظارت بر داوری و ابوالفضل کریمیان نماینده فدراسیون بر روند برگزاری مسابقه بود.

تیم فرش آرای مشهد با شکست حریف خود به مقام نخست رقابتهای بین المللی چهار جانبه فوتسال این شهر دست یافت و تیم شهید منصوری قرچک دوم شد. 

در شب نخست این رقابتها نیز تیمهای شهید منصوری قرچک و فرش آرای مشهد با شکست حریفان خود تیمهای ملی ترکمنستان و ملی امید ایران به دیدار فینال این رقابتها راه یافتند.

تیم های ملی امید ایران و ملی ترکمنستان هم به دیدار رده بندی راه یافتند و سه شنبه شب برای کسب عنوان سوم و چهارمی با هم به رقابت پرداختند.

تیم ملی امید ایران با شکست چهار بر دو تیم ملی ترکمنستان به مقام سومی دست یافت و تیم ترکمنستان چهارم شد.

در پایان این مراسم از که با حضور روسای سازمان لیگ فوتسال ایران و عضو دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، جام قهرمانی به تیم فرش آرای مشهد و جامهای دوم و سوم و همچنین جام اخلاق به تیمهای شهید منصوری قرچک، تیم ملی امید ایران و تیم ملی ترکمنستان اهدا شد.

تقدیر از محمود نصیرلو و حمید متین مقدم داوران برتر فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی کشور ، تعدادی از مسوولان و دست اندرکاران فوتسال و خبرنگاران برتر رسانه های ارتباط جمعی دیگر بخشهای مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی چهار جانبه فوتسال مشهد بود.

مسابقات بین المللی  چهارجانبه فوتسال مشهد با هدف شناسایی استعدادهای فوتسال خراسان رضوی در سطح ملی و نشان دادن قابلیت این منطقه برای برگزاری مسابقات بین المللی با حضور تیمهای ملی فوتسال ترکمنستان، ملی امید ایران، فرش آرا مشهد و شهید منصوری قرچک طی روزهای هشتم و نهم تیر ماه جاری برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار