کد خبر: 725322
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
اخلاص، ولایتمداری، تدین، تقوا و پرهیزگاری از ویژگی‌های بارز شهدای هفتم تیر و راز ماندگاری آنان است

 علی گرجی، در آستانه سی و چهارمین سالگرد هفتم تیر، با اشاره به برخی ویژگی‌های بارز شهدای هفتم تیر گفت: هدف از برگزاری این مراسم را بازشناسی اندیشه‌های شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر و بیان پیامدهای این فاجعه در روشنگری جامعه است.

گرجی معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم را از دیگر اهداف بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر عنوان کرد و افزود: حاکمیت حزب‌الله، افشای خط نفاق، اضمحلال ضد انقلاب، افشای چهره دوست و دشمن، پیروزی درخشان در جبهه های حق علیه باطل، ایجاد آرامش و امنیت در کشور

و افشای مداخلات استکبار جهانیرا می‌توان از پیامدهای فاجعه هفتم تیر نام برد.

وی ادامه داد: شهيد آيت‌ا... بهشتي، مجتهدي متفكر، در جامعيت علمي كم‌نظير و در اكثر علوم اسلامي و انساني معاصر صاحب‌نظر زمان خود بود که منافقین تاب نیاوردند و اقدام به شهادت وی و یاران امام خمینی کردند.

گرجی، شهادت رحمن استکی در این واقعه را یکی از افتخارات استان برشمرد و تصریح کرد: شهید رحمان استکی از ویژگی‌های برجسته‌ای چون جامعیت، ولایتمداری و التزام عملی به ولایت فقیه، تدین، تقوا و پرهیزگاری، مقبولیت، اصالت خانوادگی، مردم‌داری، مدافع انقلاب و روحانیت، شجاعت، ساده‌زیستی، بردباری در مشکلات و ... برخوردار بود.

وی تفکر بی‌نظیر تشکیلاتی شهید استکی را نتیجه ارتباط نزدیک با شهید بهشتی دانست و گفت: شیفتگی و شیدائی شهید رحمان استکی به ولی عصر(عج) انسان را منقلب و متحیر می‌کرد.

رئیس ستاد هفتم تیر استان چهارمحال و بختیاری در بخش پایانی سخنانش سیره شهید استکی را به تمام معنا الگوگیری از دین و دستورات دینی دانسته و خاطر نشان کرد: شهید رحمن استکی در مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب و ساماندهی نیروهای مؤمن و انقلابی استان نیز نقش برجسته‌ای داشت.

به گفته وی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید رحمان استکی، شنبه ششم تیرماه ساعت 18:30 با سخنرانی خطیب توانا حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر