کد خبر: 724963
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مدیرکل بازرسی کردستان:
وی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری را از های مهم اداره کل بازرسی استان در سال جاری بیان کرد و گفت: اولویت این اداره کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان به منظور پیشگیری از وقوع جرم است.
محمودرضا مهرورز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه باتبریک هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش را که به دست معاندان نظام به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

مدیرکل بازرسی کردستان افزود: سازمان بازرسی کردستان از مجموعه دستگاه‌های تابعه دستگاه قضاست که به صورت منظم و مستمر دستگاه‌های اجرایی استان را رصد می‌کند.

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری را از های مهم اداره کل بازرسی استان در سال جاری بیان کرد و گفت: اولویت این اداره کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان به منظور پیشگیری از وقوع جرم است.

مهرورز با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان اصل مهمی در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر نوع تخلفی نیز بنا به وظایف و بر اساس چهارچوب قوانین با متخلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

مدیرکل بازرسی کردستان خاطرنشان کرد: البته پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دستگاه قضا نبوده و تحقق اهداف در این حوزه نیازمند تلاش و همکاری همه بخش‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال "همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت"، گفت: اگر بخواهیم به بیانات رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت بدهیم، دستگاه‌های اجرایی باید با تمامی توان و ظرفیت در راستای خدمت به جامعه گام بردارند.

مهرورز خاطرنشان کرد: بازرسی استان نیز به همین منظور نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر آنان به مردم و تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی به کار بسته است.

وی با بیان اینکه این سازمان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و اطلاع از سوی مردم است و آن را بستری برای عملیاتی‌شدن اهداف و وظایف خود می‌داند، اظهار کرد: تعامل بیش از پیش بین مردم و مسئولان بهترین بستر برای رفع نقاط ضعف و تحقق اهداف است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار