کد خبر: 724929
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
مدير كل راه و شهرسازي مازندران:
مديركل راه و شهرسازي استان مازندران عنوان كرد: زيبا سازي و پاكسازي حريم راهها نياز به يك فرهنگ سازي وسيع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم بايد نسبت به اين مهم خود را مسئول بدانند.

حيدر نوروزي ضمن اعلام اين مطلب عنوان نمود: محورهاي ارتباطي مازندران به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي آسياي ميانه و مسير تهران- مشهد به ويژه پتانسيل هاي گردشگري و مواهب طبيعي به خصوص در ايام تعطيلات از پرترافيك ترين راههاي كشور محسوب مي گردد.

وي به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و اظهار داشت: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در محورهاي ارتباطي استان بايد حاشيه و حريم راههاي مازندران سرسبز همواره پاك و زيبا باشد.

مهندس نوروزي ضمن تأكيد و ضرورت اجرايي شدن اين مهم اظهار داشت: تمامي مسئولين ذيربط از جمله شهرداري ها ، محيط زيست و ... بايد با تمهيدات لازم در خصوص زيباسازي و پاكسازي حريم راهها كوشا باشند.

مديركل راه و شهرسازي مازندران ضمن اشاره به اين مطلب كه زيبا سازي و پاكسازي حريم راهها مي تواند نقش بسيار مهمي درامنيت جاده ها و كاهش تصادفات و سوانح رانندگي ايفاء نمايد خاطر نشان ساخت: به زودي با مشاركت عمومي كاربران و نهادهاي مرتبط به زودي اقدامات گسترده اي در خصوص نهال كاري و درختكاري در حاشيه راه ها و جزيره مياني جاده ها به اجرا در مي آيد.

مديركل راه و شهرسازي مازندران در ادامه خواستار عزم و اراده ملي همه مردم علي الخصوص  مالكين حاشيه راهها در زمينه پاكسازي حريم راهها شد و اظهار داشت: ساخت و ساز غير مجاز در حريم راهها يعني استقبال از پيامدهاي ناگوار ترافيكي و ناامني شديد در سطح محورها و همينطور محدوديت اراضي براي توسعه و تعريض محورها كه اين مسائل مي تواند در سطح وسيع تر عاملي در جهت ركود توسعه همه جانبه اين استان سرسبز و ولايت مدار باشد.

وي تصريح نمود: با توجه به اينكه محورهاي مركز استان نياز اساسي به ارتقاء و توسعه و تعريض داشته ، اين پديده ناموزون و نامتعارف ( تجاوز به حريم راهها ) اثرات بسيار سويي را در سطح محورها ايجاد نموده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر