کد خبر: 722469
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
فرماندار دیلم خبر داد:
فرماندار دیلم گفت: رشد ۱۶ درصدی اعتبارات شهرستان دیلم سبب تسریع و تکمیل طرح‌ها شد بگونه‌ای که اعتبارات پروژه‌های عمرانی به ۴۴۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
قاسم قائدی در نشست شورای اداری دیلم با بیان اینکه توسعه یکی از رسالت‌های دولتی‌ها است اظهار داشت: توسعه باید با تدبیرهمراه باشد تا پیشرفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت همراه با آرامش منتج به نتیجه می‌شود گفت: توجه به آرامش و امنیت منطقه دیلم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرمانداری بوده که این مهم در حوزه اقتصاد و امنیت مورد توجه قرار گرفت.

فرماندار دیلم قاچاق سوخت را یکی از مشکلات شهرستان دیلم دانست و تصریح کرد: این پدیده سبب از بین بردن امنیت و بر هم خوردن نظم شهرستان دیلم شد که با تدابیر اندیشه شده اکنون این مشکل برطرف شده است.

قائدی از افزایش اعتبارات شهرستان دیلم خبرداد و گفت: اعتبارات دیلم در بسیاری از شاخص‌ها افزایش یافت بگونه‌ای سال قبل بسیاری از طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به رشد 16 درصدی اعتبارات عمرانی دیلم بیان کرد: اعتبارات پروژه‌های عمرانی دیلم در حوزه تملک دارایی 16 درصد افزایش یافت و به 110 میلیارد ریال رسید که با احتساب اعتبارات دیگر ردیف‌های بودجه‌ای از جمله ارزش افزوده به 440 میلیارد ریال افزایش یافت.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه طرح‌های حوزه سلامت در دیلم رشد قابل توجه‌ای یافته است افزود: با اجرای طرح‌های حوزه سلامت در دیلم شاهد افتتاح بخش‌های زنان و زایمان،اتاق عمل و اورژانس بیمارستان دیلم بودیم که آرامش مطلوبی برای مردم به همراه داشت.

قائدی از اجرای طرح منطقه ویژه شمال استان بوشهر دردیلم خبرداد و تصریح کرد: برای این طرح 4 هزار هکتار اراضی دیلم اختصاص یافت که با اجرای طرح‌های پیش بینی شده تحول مهمی در حوزه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی نرخ بیکاری در دیلم را 9 درصد اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح‌های مورد نظر در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر تحول مهمی در بخش اشتغال و اقتصاد ایجاد می‌کند.

فرماندارشهرستان دیلم با اشاره به اجرای انتقال آب از سد چم‌شیر به اراضی کشاورزی دیلم گفت: برای اجرای این طرح اکنون عملیات کانال کشی آغاز شده که با انتقال آب از سد چم‌شیر به اراضی دیم دیلم 27 هزار هکتار از این اراضی به آبی تبدیل می‌شود که تحول مهمی در حوزه اشتغال و اراضی کشاورزی ایجاد می‌کند.

قائدی به اجرای طرح بزرگراه دیلم به گناوه پرداخت و افزود: در سفر رئیس جمهور به بوشهر برای تبدیل جاده دیلم به بزرگراه اعتبارات لازم مصوب شد که اکنون باند نخست آن رو به اتمام است و باند دوم نیز تا یک سال آینده تکمیل می‌شود.

وی، افزود: علاوه برآن، محور بندر امام حسن(ع) به گره و دیلم به گچساران آغاز شده که نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد دراین محورها دارد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم یکی از نقاط مهم گردشگری استان بوشهر است تصریح کرد: تنها در ایام تعطیلات نوروز 500 هزار نفر در شهرستان دیلم اسکان یافتند و این درحالی است که در 15 روز تعطیلات نوروز 2 میلیون نفربه دیلم سفر کردند.

قائدی با اشاره به اینکه گردش مالی در ایام نوروز در دیلم بی سابقه گزارش شده است بیان کرد: گردش مالی در شهرستان دیلم بیش از سال‌های قبل بوده است که نشان از نشاط و بالندگی اقتصادی دیلم دارد.

وی بندر حماد را قطب گردشگری شمال استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: این بندر به امکانات لازم برای حضور گردشگران مجهز شده است که باید بیشتر شناسانده شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر