کد خبر: 721261
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد :
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: هر مشترک برق استان بوشهر بطور میانگین سالانه ۱۰.۲ هزار کیلو وات برق مصرف می‌کند که بیشترین مصرف در کشور دارد.

امرالله پارد همایش مدیریت مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه مصرف برق در استان بوشهر بسیار افزایش دارد اظهار داشت: دراین بین دستگاههای اجرایی نقش مهم و ویژه‌ای در این حوزه دارند که لازم است مسئولان ذیربط تعامل و همکاری در این موضوع داشته باشند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق از رشد 5 درصدی اوج بار مصرف در حوزه برق خبرداد و تصریح کرد: اوج مصرف برق در استان بوشهر یک‌‌هزار و 580 مگاوات بود که پیش بینی می‌شود امسال 5 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در کاهش مصرف برق نقش مهمی در کاهش خاموشی‌ها دارد گفت: در این حوزه تفاهم‌نامه و قرار دادهایی با رسانه ملی و صدا و سیمای استان منعقد شده است.

پاراد با بیان اینکه استفاده از کولرهای گازی سبب افزایش مصرف برق می‌شود گفت: از آنجا که عمده مصرف برق در استان بوشهر در استفاده از کولرهای گازی است که با تنظیم ترموستات روی 24 تا 26 درجه می‌توان میزان مصرف برق را کاهش داد

وی با بیان اینکه استان بوشهر بیشترین مصرف برق در کشور دارد بیان کرد: هر مشترک برق استان بوشهر بطور متوسط سالانه 10.2 هزار کیلو وات برق مصرف می‌کند که بیشترین مصرف در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تاکید براین که مدیریت مصرف برق باید به صورت جهادی پیگیری وعملی شود افزود: در حال حاضر بهترین کار بحث مدیریت مصرف است و بسیج به عنوان یک نهاد مردمی می‌تواند با حضور خود برای فرهنگ سازی نقش بسزایی داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر