کد خبر: 721258
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
معاون استاندار مازندران:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برگزاری مراسمات ارتحال معمار کبیر انقلاب در همه شهرستان‌های استان، گفت: ۲۱ هزار مازنی امسال در مراسم سالگرد امام راحل شرکت می‌کنند.
سهيل جاني پور
علی‌رضا یونسی در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استانداری مازندران، اظهار داشت: امام خمینی (ره) منادی همدلی و همزبانی جهان اسلام بود.

وی, بزرگداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) را به عنوان یک حقیقت همیشه زنده وظیفه دائمی و همیشگی دانست و گفت: برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) نماد بیعت مجدد ملت بزرگ ایران اسلامی با آرمان‌ها و سیره حضرت امام و پیوند مجدد با مقام معظم رهبری است.

یونسی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) به مثابه نوری به افکار و اندیشه‌های مردم جهان تابید  است،گفت: امام راحل با روحیه انقلابی و اقتدار و دوراندیشی حیات جدیدی به جامعه دمید و معادلات و اندیشه‌های غرب را به چالش کشید و به عنوان بزرگ‌ترین اصلاح گر قرن بیستم تاریخ معاصر را از نو کرد.

وی، از امام راحل به عنوان فردی عارف، زاهد، متقی، حیات‌بخش، شخصیتی بی بدیل و وارسته یاد کرد و گفت: امام راحل منادی بزرگ همدلی و همزبانی جهان اسلام با تاکید بر وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه بود و در حقیقت با تلاش برای تقریب مذاهب و وحدت شیعه و سنی بنای همدلی و همزبانی را برای اقتدار جامعه مسلمانان پایه‌گذاری کرد.

یونسی از همه مسئولان و دست اندرکاران اعزام 21 هزار مازندرانی به مراسم سالگرد حضرت امام (ره) به حرم امام خمینی (ره) خواست تا با تمهیدات لازم ایمنی و آسایش زائران حرم حضرت امام را به خوبی فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر