کد خبر: 720595
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان:
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران شمار دانش آموزان آموزش را در مجموع ۵۰۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۸۰ هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند.
سهيل جاني پور
سید علی قاسمی با بیان اینکه در استان مازندران حدود سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد واحد آموزشی ۵۷۰ واحد آموزشی غیر دولتی است.

وی با اعلام اینکه در مازندران ۷۰ سالن ورزشی و بیش از ۲۰ سالن نیمه کاره ورزشی دارد، افزود: در استان میانگین سرانه فضای ورزشی دانش آموزان هشت صدم درصد است.

قاسمی با بیان اینکه رشته های قهرمانی ورزشی استان جایگاه خوبی در کشور دارد، اذعان داشت: از ۱۵ عضو تیم ملی ۹ عضو از دانش آموزان مازندرانی هستند.

وی یکی از چالش های جدی مدارس استان را بحث سرویس های بهداشتی واحدهای آموزشی عنوان و تصریح کرد: در این خصوص استاندار مازندران اعتباراتی برای ساماندهی این مورد در نظر گرفته است.

قاسمی بیان کرد: متاسفانه مازندران در بحث آسیب های اجتماعی استعدادهای بسیاری دارد که باید برای پیشگیری این مورد طرح ها و برنامه های ارائه دهیم.

وی یکی از راههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تمرکز بر آموزش خانواده ها عنوان و بیان کرد: در تلاش تقویت یک آموزش و پرورش کیفی و پویا در استان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر