کد خبر: 719945
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر همواره در تاریخ ایران اسلامی می درخشد، گفت: سوم خرداد روز فتح المبین بود.
بهروج

 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت روز پاسدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دفاع مقدس از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی و تاریخی ایران اسلامی است.

وی افزود:  سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر همواره در تاریخ ایران اسلامی می درخشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به آثار و برکات دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس معادلات دشمنان را بر هم زد.

وی تصریح کرد: وحدت نیروهای رزمنده و مردم موجب شکست دشمن بعث تا دندان مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دفاع مقدس، جنگ ابرقدرت های جهانی علیه کشوری بود که تازه انقلاب کرده است، بیان داشت: ایران اسلامی درخشش و بالندگی از خود نشان داده است که در همه تاریخ جهان ثبت و ضبط شده است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که سوم خرداد روز فتح مبین بوده است، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر تحقق وعده الهی بوده است.

وی با اشاره به این که در عملیات فتح خرمشهر هزاران کیلومتر از میهن اسلامی آزاد شده است، اظهار داشت: فتح خرمشهر درس بزرگ ملت ایران به دشمنان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس، سرنوشت جنگ را با سلاح معنویت تغییر داد، افزود: در عملیات فتح خرمشهر نصرت الهی به مدد رزمندگان آمد.


 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار