کد خبر: 719778
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبرداد :
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر یکی از مطالبات مسئولان تبدیل محور دالکی به کنارتخته به بزرگراه بود که برای این مهم هفت هزار میلیارد ریال مصوب و تخصیص یافت.

فرزاد رستمی  در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه محور دالکی به کنارتخته یکی از محورهای پر ترافیک استان بوشهر است اظهار داشت : این محور که خروجی استان بوشهر به فارس است مسیر تردد بیشتر خودروهای سبک و سنگین برای مقاصد استان‌های مختلف مرکزی، غربی و شمالی است.

وی با اشاره به اینکه محور دالکی به کنارتخته کوهستانی است تصریح کرد: در این محور که به طول 18 کیلومتر است از نقاط حادثه خیز محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که شاهد حوادث تلخ و ناگواری دراین محور شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر تبدیل بزرگراه شدن محور دالکی به کنارتخته گفت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر یکی از مطالبات مسئولان تبدیل محور دالکی به کنارتخته به بزرگراه بود که برای این مهم 7 هزار میلیارد ریال مصوب و تخصیص یافت.

رستمی با اشاره به اینکه عملیات طرح باند دوم محور دالکی به کنارتخته بزودی آغاز می‌شود افزود: احداث باند دوم این محور به‌طول 18 کیلومتر و با برآورد اولیه‌ای بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بصورت دو مرحله‌ای اجرا می‌شود.

وی زمان بازگشایی مرحله نخست مناقصه سوم خرداد ماه اعلام کرد و گفت: با انتخاب پیمانکار واجد شرایط به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود که یکی از خواسته‌های دیرین و به حق مردم استان بوشهر محقق شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر