کد خبر: 715871
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم:
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تجلیل 295 معلم برگزیده این استان همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.
حمیرا رحیمی

قدرت‌الله آزاد اظهار کرد: با توجه به اهتمام مدیرکل آموزش و پرورش این استان مبنی بر تجلیل و تکریم از شأن و جایگاه معلمان و ضرورت تدارک ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت، ستادی متشکل از معاونت‌ پرورشی و فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اداری و مالی از چند ماه پیش با تشکیل جلسات منظم ویژه برنامه‌هایی در نظر گرفته است.

وی افزود: همه ایام سال متعلق به معلم است و تا زمانی که معلم زنده است، مقام و جایگاه آن نیز مقدس است.

 آزاد از برگزاری مراسم تجلیل برای 295 معلم برگزیده در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 282 معلم برگزیده منطقه‌ای از 17 منطقه آموزش و پرورش، 12 معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری هستند.

وی اضافه کرد: روند انتخاب طبق یک فرآیند جامع و اصولی از آذر تا اسفنده ماه گذشته صورت گرفت و تمام فاکتورها که در انتخاب بهترین گزینه دخیل است، در نظر گرفته شد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در هفته گرامیداشت معلم خبر داد و اذعان داشت: اجرای مسابقات ورزشی جام معلم برای فرهنگیان و مسابقات ورزشی مفرح برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

این مسئول بازدید از خانواده‌های شهدای فرهنگی را یکی از اولویت‌های خود در این هفته اعلام کرد و یادآور شد: مسابقات مقاله‌نویسی با موضوع همدلی و همزبانی، دولت و ملت نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات شهر و قصه، برپایی جشن‌های دانش‌آموزی روز معلم در تمامی مدارس استان و در تمامی مقاطع سنی، اجرای سرود و نشریه‌نویسی از دیگر برنامه‌هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر