کد خبر: 706653
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
در لرستان آغاز شد:
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام متقاضیان در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.
بهروج

به گزارش جوان خرم آباد از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب با اشاره به آغاز ثبت نام در این جشنواره گفت : کارآفرینان استان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان lorestan.mcls.gov.ir و یا آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مستندات کارآفرینی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کارآفرینان از طریق سامانه اینترنتی انجام می شود، اظهار داشت: فعالان اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات که دارای سابقه کارآفرینی هستند می توانند تا 27 فروردین ماه سال آینده از طریق سامانه اینترنتی فوق ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه اول سال 94برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو سطح استانی و ملی در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، فراهم سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینان با نوآوریها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گامهای مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، گفت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات کارآفرینان استان که در چرخه توسعه اقتصادی تلاش کردند، قدردانی نماید.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوآوری، آینده نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، دریافت نشان برند ، اشتغالزایی و مجموع استانداردهای کیفیت ملاک انتخاب کارآفرینان برتر می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار