کد خبر: 704765
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
فرماندار شهرستان بن :
فرماندار بن گفت: شهرستان بن از پتانسیل گردشگری بالایی برخوردار است و هر ساله مورد استقبال گردشگران زیادی واقع می شود.
حمیرا رحیمی
کمال اکبریان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شهرستان دارای اماکن گردشگری معروفی است که از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه  پیست اسکی که در این شهرستان وجود دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گرفت تصریح کرد: فضا برای توسعه در پیست اسکی وجود نداشت و مکان دیگری را رای آن در نظر گرفته ایم.
اکبریان با تاکید بر اینکه لازم است اداراتی را در این شهرستان مستقر کرد بیان داشت: تا کنون با توجه به اقداماتی که صورت گرفته است چندین اداره در شهرستان مستقر شده و در تلاش هستیم که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال احمر و ... نیز در این شهرستان مستقر شوند.
وی یادآور شد:  مقداری از زیر ساخت های چهار خطه بن نیز انجام شده است و با توجه به اینکه این پروژژه جزء مصوبات سفر ریاست جمهور به این استان بوده است به محض تامین اعتبار این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار بن گفت:  افرادی که زمین هایی را در شهرک شیدا خریداری کرده و تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده اند با توجه به نظارتی که بر آن ها صورت می گیرد این زمین ها از آن ها گرفته شده و به افرادی واگذار خواهد شد که توانایی انجام کار در این زمین ها را داشته باشند.
اکبریان اظهار داشت: یک میلیارد از طریق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای اجرای زیر ساخت های پروژه به افرادی که متقاضی انجام کار در شهرک شیدا را دارند تخصیص داده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دو شهرک صنعتی در شهرستان بن وجود دارد  تصریح کرد: شهرک های صنعتی این شهرستان به لحاظ موقعیت امکان توسعه زیادی را ندارندو باید فکر جا و مکان های جدید برای شهرک های صنعتی باشیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر