کد خبر: 702656
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله اعلام کرد:
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را از اولویت‌های این سازمان در سال آینده اعلام کرد.

احمد حاتمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان در سال جاری بود که در سال آینده نیز به عنوان اصلی‌ترین اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: توجه به طرح‌های محرومیت‌زدایی با اجرای طرح‌های عمرانی دومین برنامه راهبردی سازمان بسیج سازندگی است که با مشارکت بسیجیان عضو به اجرا در خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی توجه به توسعه واحدهای صنایع تبدیلی کوچک از جمله واحدهای بسته‌بندی، خشک کردن، اسانس‌گیری، بسته‌بندی لبنیات، روغن‌گیری و...، اجرای طرح سوادآموزی، بهسازی و مرمت مدارس و ایجاد اشتغال برای زندانیان ترخیص شده را از دیگر اولویت‌های این سازمان در سال 94 عنوان کرد.

حاتمی گفت: توجه به مباحث آموزش و اشتغال، فراهم سازی زمینه بازگشت روستاییان به روستاها و فعالیت‌های ترویجی با محوریت سبک زندگی اسلامی از دیگر سیاست‌های این سازمان در سال آینده به شمار می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار