کد خبر: 702165
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
درسومین روز از ايام الله دهه فجر:
نمایشگاه دستاوردهاي آموزشهای بازار محور مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان در حوزه صنایع دستی با حضور فرماندار فارسان ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و روسای ادارات شهرستان فارسان ، در سومین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح شد.
حمیرا رحیمی

در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، به تبیین نقش آموزشهای مهارتی در توسعه اشتغال پرداخت و خواستار تعامل و همکاری ادارات و دستگاههای ذیربط در این زمینه شد.

وی با اشاره به آموزشهای بازار محور ، تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه را نمونه هایی از فرایند آموزش ، تولید ، بازاریابی و فروش دانست و افزود امید است با همکاری شهرداری و دستگاههای زیربط شرایط راه اندازی بازارچه جهت ارائه و فروش تولیدات ایجاد گردد.

در ادامه احمدی فرماندار فارسان با اشاره به نقش موثر آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه اشتغال ، برگزاری این نمایشگاه را گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کار و تولید دانست و افزود ، آموزشهای مهارتی پتانسیلهای خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند گامهای موثری نیز توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارسان در این زمینه برداشته شده  و امید است با ادامه این روند شاهد گرایش بیش از پیش جوانان به این فراگیری این آموزشها باشیم.

در ادامه بازدید کنندگان از تولیدات در حرفه هاي تابلو فرش ، خاتم کاری ، دست بافته های سنتی ، چرم دوزی، سفال و عروسک سازی بازدید نمودند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر