کد خبر: 699451
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان صورت گرفت:
با آغاز مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی 220 نفر از دانش‌آموزان دختر اراکی در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم بدرقه این کاروان‌ها اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس را افزایش داده است.
محمدتقی امینی افزود: اعزام کاروان‌های راهیان‌ نور یک حرکت فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر‌رنگ‌تر جلوه می‌کند.

وی تصریح کرد: نسل جوان باید مناطق جنگی را با دل و جان لمس کند و با حضور در این میادین با فلسفه شهادت آشنا شود چرا که تبیین فرهنگ جهاد در میان نسل جوان کشور که دوران دفاع مقدس را از نزدیک شاهد نبودند موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: اعزام کاروانهای راهیان نور مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده تا جوانان و نوجوانان بیش از پیش با جانفشانی‌ها و ایثار و خلوص رزمندگان آشنا شوند.

محمدرضا رضایی تاکید کرد: اجرای طرح اعزام کاروان‌های راهیان نور علاوه بر اینکه موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، نقش بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار