کد خبر: 697767
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
نخستين همايش اصلاح‌طلبان پس از شش سال وقفه و سكوت در حالي برگزار مي‌‌شود كه اين جماعت مي‌كوشند با دعوت از برخي چهره‌هاي اصولگرا اقدام به اعتبار‌بخشي به خود كنند.
در همين ارتباط برخي رسانه‌هاي اصلاح‌طلب مدت‌هاست ادعا مي‌كنند حجت‌الاسلام ناطق نوري از چهره‌هاي برجسته جريان اصولگرا قرار است در همايش اصلاح‌طلبان حاضر شود. اين ادعا اگرچه توسط دفتر حجت‌الاسلام ناطق نوري از ريشه تكذيب شد اما ديروز بار ديگر برخي از همين رسانه‌ها با انتشار دعوت نامه‌اي كه معلوم نيست آيا به دفتر حجت‌الاسلام ناطق ارسال شده يا خير، مدعي شدند حجت‌الاسلام ناطق به اين همايش خواهد آمد.
اين تمايل اصلاح‌طلبان براي جذب حجت‌الاسلام ناطق از آنجا آغاز شد كه اختلافات ريشه‌اي و اساسي ميان وي و محمود احمدي‌نژاد در دوران رياست جمهوري شكل گرفت و اصلاح‌طلبان براي تخريب رئيس‌جمهور وقت و فشار به نظام، به فكر آن افتادند از پتانسيل‌هاي حجت‌الاسلام ناطق بهره‌برداري كنند.  اما نكته‌اي كه از ديد اصلاح‌طلبان در اين ماجرا دور مانده است، نظر حجت‌الاسلام ناطق نوري پيرامون اصلاح‌طلبان است. وي سال پيش در حاشيه تلاش اصلاح‌طلبان براي جلب نظر اين چهره اصولگرا براي حضور در جمع اصلاح‌طلبان و انتقاد حسين شريعتمداري در اين خصوص، در تماس تلفني با مدير مسئول كيهان ضمن تشكر از برخورد دوستانه و مؤدبانه وي عنوان كرد: «من مي‌دانم شما نگران هستيد كه مبادا من به سوي فتنه‌گران بروم و با آنها پيوند بخورم ولي بنده سبزها را به خوبي مي‌شناسم و مطمئن باشيد كه هرگز با طناب پوسيده آنها وارد چاه نمي‌شوم.»
به يقين حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق نوري با سابقه‌اي بي‌نظير در طول انقلاب و شناخت‌ بالا از جريانات سياسي، زيرك‌تر  از آن است كه به دام افراطيون  بيفتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار