کد خبر: 697517
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:
فرمانده سپاه شاهرود گفت: 5 بهمن‌ماه روز ورود و سخنرانی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 57 در شهرستان شاهرود به عنوان روز این شهرستان نامگذاری و در تقویم ثبت می‌شود.

حمید دامغانی در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به ابتکار سازمان بسیج مستضعفین، روز پنجم بهمن‌ماه روز ورود و سخنرانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سال 57 به شهرستان شاهرود به عنوان روز این شهرستان نامگذاری و در تقویم ثبت می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با همکاری همه ارگان‌ها و مسئولان این روز را هر سال به عنوان روز شهرستان شاهرود برای شناساندن همه ظرفیت‌های مختلف شهرستان نامگذاری کنیم و گرامی بداریم.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: امسال برای نخستین بار روز شهرستان شاهرود در روز پنجم بهمن‌ماه گرامی داشته خواهد شد و هر سال این روز در تقویم ثبت و برنامه‌ریزی می‌شود تا برنامه‌های اثرگذاری اجرا گردد لذا باید همه مسئولان در این کار سهیم باشند.

دامغانی با اشاره به برگزاری کمیته‌های مختلف در سپاه در این روز تصریح کرد: نزدیک به دو ماه است که در تلاش هستیم برنامه‌های گوناگونی را در این روز اجرا کنیم که برنامه‌های پیشنهادی و عملیاتی آماده شده است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان برنامه خوبی را در این روز ارائه کنیم.

با توجه به ابتکار سازمان بسیج مستضعفین در نامگذاری روز شهرستان شاهرود برای شهرهای گوناگون، روز پنجم بهمن‌ماه سالروز ورود و سخنرانی چهار ساعته رهبر انقلاب در سال 57 در مدرسه قلعه شاهرود به عنوان روز شهرستان شاهرود نامگذاری شده است و در تقویم رسمی نیز ثبت می‌شود و هر سال برنامه‌های مختلفی به این مناسبت برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار